
Žgomba: Ambicija nam je povećati udio prihoda od kongresnog turizma

Boris Žgomba
O planovima Uniline grupe za ovu i narednu godinu, Boris Žgomba će više govoriti na tradicionalnoj Liderovoj konferenciji Dan velikih planova 24. rujna u Zagrebu
Nesigurnosti i ekonomske turbulencije na svjetskom turističnom tržištu, snažnijeg ili slabijeg intenziteta, traju još od pandemije Covida-19, zbog čega je potraga za novim tržišnim mogućnostima postala stalna značajka planova domaćih kompanija u turističkom sektoru.
Kako nam je ispričao Boris Žgomba, predsjednik uprave Uniline grupe, ova kompanija odgovorila je na aktualne izazove diverzifikacije tržišta i ponude, digitalne transformacije i šire geografske distribucije ponude. Diverzifikacija i veći geografski zahvat pritom su direktno orijentirani na pronalazak novih kupaca, dok je digitalna transformacija stožerna odrednica usmjerena ne samo prema vani, nego i prema unutra.
– Jedan od strateških odgovora na aktualne tržišne prilike za Uniline Grupu leži u diverzifikaciji ponude. Iako europska tržišta ostaju ključna, kontinuirano ulažemo u širenje poslovanja na drugim tržištima, tako i na azijskom tržištu, na kojem bilježimo povećan interes za Hrvatsku i regiju. Nakon pandemije, azijski gosti su se polako vratili putovanjima, no na broj dolazaka i dalje utječu vizna pitanja, dostupnost zrakoplovnih ruta i oporavak potrošnje – rekao je Žgomba.
O planovima Uniline grupe za ovu i narednu godinu, Boris Žgomba će više govoriti na tradicionalnoj Liderovoj konferenciji Dan velikih planova, koja će se održati 24. rujna u Zagrebu. Sad smo ga pitali kako Unilline diversificira ponudu.
Najveću pažnju Uniline grupa razumljivo posvećuje Jadranu i većim urbanim središtima, što su, potvrđeno je iskustvom, destinacije poslovično privlačne turistima za ljetovati ili učiniti zgodan city break kako bi privremeno 'napunili baterije'. Međutim, Uniline ulaže i u razvoj turističke ponude u kontinentalnom dijelu zemlje, za kojeg procjenjuju da ima potencijal rasta.
Uz to, diverzifikacija ponude Uniline grupe usmjerena je i prema razvoju cjelogodišnjeg turizma kroz specijalizirane ponude kulturnih i gastronomskih sadržaja ili sportskog turizma. Jedan takav događaj usmjeren diverzifikaciji bio je 31. European H.O.G (Harley Owners Group). Rally, odnosno četverodnevno okupljanje ljubitelja motocikala u organizaciji Harley Davidsona i Unilinea u lipnju ove godine u Istri.
– Ovaj događaj, jedan od najvećih moto-skupova u Europi, privukao je na tisuće sudionika koji su se provezli svojim Harley-Davidson motociklima kroz Medulin i Pulu, te više desetaka tisuća posjetitelja, uključujući značajan broj jednodnevnih gostiju s više od 30 tržišta, s naglaskom na okolne zemlje, zatim Njemačku, Italiju, Francusku, Švicarsku, Ujedinjeno Kraljevstvo i Skandinaviju. Prema dostupnim turističkim podacima, tijekom četverodnevnog programa ostvareno je preko 100.000 noćenja na području Pule i općine Medulin, što je imalo značajan pozitivan utjecaj na lokalno gospodarstvo. Uniline je bio glavni operativni partner – imali smo ključnu ulogu u organizaciji, logistici, sigurnosti, smještaju i promociji događaja. Dodatno, u mjestima gdje se event primarno održavao, iznos fiskaliziranih računa povezanih s turističkom potrošnjom u razdoblju održavanja manifestacije bio je duplo veći u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, što jasno potvrđuje njegov ekonomski doprinos. Kroz tisuće objava u europskim medijima, društvenim mrežama i moto zajednicama dodatno smo promovirali Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju lifestyle destinaciju – kazao nam je Boris Žgomba.
Prema Žgombinim riječima, ova tvrtka dodatno ulaže i u jačanje B2B partnerstava, razvoj korporativnog segmenta kao i razvoj integriranih paketa mobilnosti kako bi pružili korisnicima što širu uslugu. Uniline grupa tako turistima nudi transfere, najam vozila i prijevoz, kako ne bi morali posebno brinuti za ovaj organizacijski aspekt svojeg putovanja.
– Uz to, fokus nam je i na naprednom upravljanju podacima te analitici, a u okviru ovih investicija, razmatramo nove B2B i B2C platforme koje će osigurati jednostavniju i efikasniju komunikaciju i rezervaciju, kao i alate za dinamičko kreiranje ponuda i itinerara koji su u potpunosti prilagođeni individualnim zahtjevima i očekivanjima korisnika. eTours, tržišni lider u prodaji avio karata u Hrvatskoj i član Uniline Grupe, napravio je značajan iskorak u unapređenju korisničkog iskustva za svoje poslovne klijente implementacijom korporativnog alata Symphony.Corporate. Alat koristi široki raspon avio prijevoznika s pristupom svim raspoloživim uslugama i cijenama unutar jedne platforme, čime omogućuje poslovnim putnicima definiranje individualnih sadržaja na putovanju – naveo je Boris Žgomba i dodao da ova platforma nudi ponudu preko 1100 tradicionalnih prijevoznika i 140 niskotarifnih prijevoznika.
eTours je Unilineov igrač za MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions) segment turističkog sektora i kroz njega ova tvrtka, konstatirao je Žgomba, ulaže značajna sredstva u razvoj incentive programa, team building događanja i stručnih skupova. To mogu zahvaliti i partnerstvima s BCD Travelom i BCD Meetings & Eventsima, jer pristup najvećim svjetskim korporacijama obvezuje na kontinuirana ulaganja i najviše standarde.
– Hrvatska se ističe svojom izvrsnom geografskom pozicijom, povoljnim omjerom cijene i kvalitete te bogatom kulturnom i prirodnom raznolikošću, što su ključni faktori koji Hrvatsku čine konkurentnom destinacijom za kongrese i incentive putovanja. Naša je ambicija za 2025. godinu povećati udio MICE evenata u ukupnim prihodima kroz intenzivniju suradnju s korporativnim partnerima, agencijama i relevantnim asocijacijama, uz fokus na personalizirane i inovativne ponude, koje će dodatno ojačati poziciju Hrvatske u segmentu poslovnog turizma – najavio je predsjednik uprave Uniline grupe.
U posljednjih 16 godina Liderov Dan velikih planova postao je političko-ekonomski ‘must be‘ događaj. Do sada je okupio oko 5700 sudionika i 300 govornika iz redova industrijskih lidera, makroekonomskih stručnjaka, visokih političkih dužnosnika čelnika i utjecajnih osoba iz javnog života. Ovaj status potvrdit će i ove godine svojim programom i izborom govornika, mahom predvodnika raznih industrija u Hrvatskoj, svjetskih makroekonomista, predstavnika javnog sektora i državnih institucija, od kojih ćemo iz prve ruke saznati što nas čeka i kako se prilagoditi nepovoljnim okolnostima koje okružje kontinuirano nameće.
Ne propustite priliku za druženje s najuspješnijim poduzetnicima, prijavite se na vrijeme za sudjelovanje na 17. Danu velikih planova koji se održava 24. rujna u hotelu Westin Zagreb.



