Tvrtke i tržišta

Zoja Ivanišević na čelu globalnih operacija Icertiasa

Upravljanje globalnim operacijama u kompaniji za istraživanje tržišta i certifikate kvalitete preuzima voditeljica zagrebačke podružnice

Icertias, međunarodna tvrtka sa sjedištem u Zürichu specijalizirana za istraživanje tržišta i dodjelu certifikata kvalitete (Best Buy Award, QUDAL – Quality Medal, Customers’ Friend) u preko 40 zemalja, uključujući Hrvatsku i Švicarsku, objavila je da od 1. listopada upravljanje njezinim globalnim operacijama preuzima Zoja Ivanišević, dosadašnja voditeljica razvoja u zagrebačkoj podružnici tvrtke.

Ivanišević je diplomirala na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, nakon čega je stekla i magisterij na sveučilištu Bocconi u Milanu. Profesionalnu karijeru započela je u tvrtki Furla u Milanu, nastavila u međunarodnoj konzultantskoj firmi Be – Shaping the Future u Rimu, a po povratku u Hrvatsku pridružila se tvrtki Brigada, gdje je kao poslovna direktorica vodila multidisciplinarne timove i strateške klijente te upravljala cjelokupnim operacijama. Icertiusu se pridružila prošle godine.

U novoj ulozi radit će između sjedišta tvrtke u Zürichu i regionalnog centra u Zagrebu, a bit će zadužena za optimizaciju procesa i organizacijske strukture, koordinaciju timova, upravljanje rizicima i usklađivanje s regulatornim zahtjevima, uz stalno poboljšanje iskustva klijenata i kvalitete usluga na svim tržištima.

- Veselim se što ću s timom Icertiasa nastaviti graditi projekte koji donose stvarnu vrijednost potrošačima diljem svijeta. Posebno mi znači što svoje međunarodno iskustvo mogu ulagati u globalnu priču koja je potekla iz Hrvatske - izjavila je Ivanišević.

Icertias su 2010. godine u Hrvatskoj osnovali Robert Slavečki i Mirjana Slavečki Pelaić te pokrenuli program Best Buy Award, a već godinu kasnije Icertius je osnovan i u Zürichu. Njegove certifikate nose brojni vodeći lokalni i međunarodni brendovi diljem svijeta, među kojima su primjerice i McDonald’s, Vodafone, Bosch, Volkswagen, Mercedes, Toyota, Samsung, Nestlé, P&G, Unilever i Mondelez i  drugi. Podloga za dodjelu certifkata su neovisna istraživanja tržišta, razvijena u suradnji s partnerima poput GfK-a i PwC-a, čiji rezultati služe kao mjerilo kvalitete na međunarodnoj razini.  

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju