Nakon uspješne 15-godišnje karijere i nekoliko mandata kao član uprave u vodećoj korporaciji u automobilskoj industriji Branimir Gospić pokrenuo je vlastiti startup – Moontop. Riječ je o inovativnoj hrvatskoj tehnološkoj kompaniji koja u Hrvatskoj razvija i globalno, u svijetu, prodaje i pruža digitalne pogodnosti za zaposlenike.
Aplikacija Moontop je ONE STOP SHOP koji nudi mnogo pogodnosti u skladu sa željama svih zaposlenika u tvrtki, što osigurava jednak tretman i ravnopravnost svih u programu. U obzir su uzete elementarne razlike u stilu života, dobi zaposlenika i spolu, stoga zaposlenici mogu birati što žele iz uistinu široke lepeze proizvoda i usluga.
Jednostavno i fleksibilno
Moontop kompanijama omogućuje uštedu i potpunu fleksibilnost, employer branding i diverzifikaciju te mjerljiv i ravnopravan program employee reward. Država je svjesna položaja poduzetnika i potrebe za povećanjem primanja, stoga je na neki način olakšala rast primanja neoporezivim primitcima u naravi. Moontopove pogodnosti neoporezivi su primitci u naravi i dvostruko su povoljniji u odnosu na bruto 2. Primjerice, s pomoću Moontopa svakom zaposleniku možete omogućiti neoporezivo do 12.000 kuna na godinu naručivanje hrane u ured, home office te njezino preuzimanje ili konzumaciju u restoranu bilo gdje u Hrvatskoj. Tvrtke su fleksibilne, bez ugovorne ugovorne obveze, samostalno i digitalno svaki mjesec definirati broj zaposlenika, vrstu pogodnosti te iznos pogodnosti po zaposleniku.
Poželjni poslodavac
Uvođenjem Moontopovih pogodnosti kompanije se razlikuju u odnosu na konkurenciju, dodatno se brendiraju kao poželjan poslodavac te tako privlače i zadržavaju vrhunske talente. Moontop dodatno omogućuje anonimnu analitiku iskorištavanja pogodnosti kako bi tvrtke zaista upoznale svoje zaposlenike, njihove navike i ponašanje.
BDP snažno raste i tako će biti sljedećih nekoliko godina, radne snage nema i bit će sve gore; država je proširila popis neoporezivih primanja u naravi. Trend je daljnja digitalizacija društva i sve je veća borba za zadržavanjem i privlačenjem vrhunskih talenata. Zapravo, nije bilo teško prepoznati trend, ali bilo je važno razviti ideju – 'što ponuditi tržištu' i staviti to u kontekst. Projekt je vrlo brzo dobio potvrdu poslovnog modela i opravdao dvije godine razvoja i višemilijunsko ulaganje.
– U kratkom roku nanizali smo respektabilne klijente, a uskoro ćemo tržištu predstaviti nove suradnje i pogodnosti – izjavio je Branimir Gospić, osnivač i vlasnik Moontopa.
Više o Moontopu možete naći na poveznici.
Sadržaj nastao u suradnji s Top benefits d.o.o. – Moontop