Međunarodni sajam turizma PLACE2GO uskoro će deveti put ugostiti turističke djelatnike iz cijeloga svijeta, putnike s neskrivenom strašću za otkrivanjem novih destinacija, ali i onih koji tek planiraju svoje prvo putovanje. Formula dugovječnosti najvećeg turističkog sajma u Hrvatskoj je zanimljiv sadržaj u svima prihvatljivoj formi – formi osobnih susreta. Tako je organizator omogućio izlagačima da na poslovnom danu, sada već popularnom B2B Fridayu upoznaju kolege iz turističkog sektora i da se predstave jedni drugima sa tendencijom dogovaranja međusobne suradnje. Želja za osobnim susretima sada posebno dolazi do izražaja, nakon gotovo dvije godine online sastanaka.
B2B Friday će ove godine programski ugostiti Smart tourism Meet up, platformu koja se etablirala u ovom zahtjevnom korona periodu i okupila stručnjake iz svih podgrana turističkog sektora. Ujedno programski dio Smart tourism Meet up-a izravno će se prenositi preko platforme Smart tourism preko koje će ga moći pratiti i oni koji neće moći biti fizički na sajmu.
Raznolika ponuda od domaće i susjednih zemalja do dalekih egzotičnih destinacija
Vikend scena je namijenjena blogerima, putopiscima i avanturistima koji će svoje doživljaje prenijeti, nadamo se, brojnoj publici. Među njima su i Putoholičari, Dejan Nemčić, Ribafish, Slaven Škrobot i mnogi drugi.
Ove godine PLACE2GO će po prvi puta ugostiti izlagače iz Crne Gore i Nizozemske, a neke od atraktivnih destinacija poput Maldiva, Indonezije i posebno Indije koja će se predstaviti u sasvim novom svjetlu, a koja je ujedno i zemlja-partner ovogodišnjeg sajma, iznenaditi će svojom bogatom ponudom destinacija. Tu su tradicionalno i mnoge slovenske tvrtke sa bogatom ponudom termi, dobro poznati talijanski Gardaland, naši susjedi iz Bosne i Hercegovine s ponudom adrenalinskog turizma i Srbije sa neodoljivim city breakovima, te mnogobrojni hrvatski izlagači. Posebno bi istaknuli zajedničko predstavljanje gotovo svih hrvatskih Nacionalnih parkova i Parkova prirode, te po prvi puta predstavljanje Hrvatskih kulturnih ruta Vijeća Europe. Biti će tu izlagača od Slavonije preko Zagorja, Hrvatskog Primorja i Gorskog Kotara, pa preko Like do sve bližeg nam Dubrovnika.
Zbog mjera zaštite od pandemije koronavirusa, ulaz na sajam će biti dozvoljen svima koji daju na uvid covid potvrde, a za one koji ih nemaju brzo testiranje će biti omogućeno ispred Arene.
- Ovogodišnji sajam je po mnogočemu specifičan. Osim što smo mi kao organizatori iznimno motivirani nakon dvije godine 'zimskog sna' na organizaciju jednog ovakvog turističkog susreta, veliki izazov nam je pripremiti ga i organizirati u vrlo kratkom, usudila bi se reći rekordno kratkom vremenu. To nam je pokazalo koliko kreativni moramo biti kako bi dosegli standarde koje smo sami prošlih godina postavili. Ali naša publika zna nagraditi trud i srčanost pa stoga očekujemo da će nas nagraditi mnogobrojnom posjetom. Posebno smo ponosni što smo uz naše drage partnere i dalje uspjeli osigurati besplatan ulaz za sve posjetitelje - poručila je Damjana Domanovac, idejna začetnica i direktorica PLACE2GO sajma.
Zemlja partner ovogodišnjeg sajma Indija okreće jednu sasvim novu stranicu u predstavljanju prema svijetu. Upravo o toj novoj Indiji nekoliko rečenica će Vam reći NJ. E. gospodin Raj Kumar Srivastava, ambasador Indije u Republici Hrvatskoj.
- Indija okreće jednu sasvim novu stranicu u predstavljanju prema svijetu. Indija nije samo Taj Mahal za kojeg svi znamo. Indija je predivna netaknuta priroda, raskošne palače, srdačni ljudi. Indija je prakticiranje yoge, otkrivanje novih okusa kroz bogatu gastronomsku ponudu od kojih čete neke moći doživjeti i ovdje na sajmu. Upravo o toj novoj Indiji nekoliko rečenica će Vam reći NJ. E. gospodin Raj Kumar Srivastava, ambasador Indije u Republici Hrvatskoj - rekao je Raj Kumar Srivastava.
Zrakoplovna tvrtka s jednom od najvećih svjetskih flota, Turkish Airlines, ponosni je generalni sponzor Sajma već 7 godinu.
- Kao Turkish Airlines, želimo izraziti zadovoljstvo što ponovno sudjelujemo u ovom prestižnom događaju kao njegov glavni sponzor u proteklih 7 godina. I ovom prilikom želimo se zahvaliti svim partnerima i organizatorima. Kao što možda znate, Turkish Airlines je 1998. godine započeo svoje putovanje do Zagreba s 4 leta, a zatim je razvio kapacitet na 14 frekvencija tjedno tijekom ljeta i 10 frekvencija tjedno tijekom zimske sezone. Sada ponovno imamo 14 letova nakon dvije godine epidemije covida.
Kao zračni prijevoznik koji leti u više zemalja od bilo koje druge zrakoplovne kompanije na svijetu, Turkish Airlines čini svijet pristupačnijim za svoje putnike sa svojom mrežom koja se stalno širi i već se sastoji od više od 300 destinacija u 128 zemalja.
Svojim putnicima stalno nudimo konkurentne letove do Amerika, Dalekog istoka, Azije, Afrike i Bliskog istoka. Pozivamo ih da istraže Maldive, Mexico City, Cancun, Bali, Zanzibar, Aqabu, Hurghadu i Sharm el Sheikh, te još mnogo šarmantnih odredišta u kojima će imati mnogo nezaboravnih uspomena - istaknuo je direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku, Uğur Cantimur.
S obzirom da je Zagreb odavno prerastao ulogu pukog tranzitnog grada te iz godine u godinu privlači sve više posjetitelja, logično je da su Grad Zagreb i Turistička zajednica itekako važni partneri PLACE2GO sajma turizma. Izaslanica gradonačelnika Grada Zagreba, Ana Pandža Kunčević ističe značaj Sajma na turističkoj sceni Zagreba, ali i u cijeloj zemlji.
- Drago nam je da se ovaj najveći međunarodni turistički sajam već deveti put održava u Zagrebu i to svake godine uz podršku gradske uprave, jer prepoznajemo njegov gospodarski, kulturni i promotivni značaj za Grad Zagreb i za Republiku Hrvatsku. Osim toga, Sajam je magnet za nove poslovne susrete i nove sklopljene poslove i vjerujem da će i ovogodišnji Sajam u tom segmentu biti uspješan.
Vjerujem da naši građani željno iščekuju 'obići svijet u jednom danu' na sajmu P2G, pa ih ovom prilikom pozivam da posjete zagrebačku Arenu od 8-10.4., a ulaz za sve posjetitelje biti će besplatan - rekla je Pandža Kunčević
Značaj Međunarodnog sajma turizma PLACE2GO prepoznale su krovne turističke institucije kao što su Ministarstvo turizma, HTZ te TZ Grada Zagreba, čija je potpora ključna za uspješno održavanje Sajma.
- Turistička zajednica grada Zagreba partner je od samih početaka Međunarodnom sajmu turizma PLACE2GO. Turizam predstavlja važnu gospodarsku aktivnost Zagreba i Hrvatske te me veseli da je naš grad, nakon dvije godine stanke, po deveti put domaćin ovom međunarodnom sajmu turizma. Naime, Zagreb je tijekom cijele godine poželjna i jedina istinska city-break destinacija u Hrvatskoj, a sajam PLACE2GO posebno je bitan jer nam omogućuje da vidimo različitost ponuda iz svih krajeva svijeta te proširimo svoje horizonte. Osim toga, poznato je da je MICE sektor ponajviše pogođen pandemijom, a i sadašnjim nemilim događajima na svjetskoj političkoj sceni, stoga su ovakva događanja koja se održavaju uživo posebno važna kao naznaka početka oporavka. Sa željom da ovogodišnji sajam PLACE2GO doprinese boljoj povezanosti, razmjeni iskustava i ideja, kao i oporavku turističko-poslovne scene, upućujem čestitke organizatorima - poručila je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.
Vrijedi istaknuti i suradnju s Ministarstvom kulture na zanimljivom projektu Kulturne rute Vijeća Europe koje prolaze Hrvatskom, a koje će na jednom mjestu biti predstavljene na sajmu. Generalni pokrovitelj sajma već sedmu godinu je Turkish Airlines, a službeni prijevoznik Sajma je tvrtka Rent a Car Sixt, dok je zlatni sponzor Hrvatska Lutrija.
Vidimo se od 8. do 10. travnja 2022. godine u Areni Zagreb. Dodatne informacije saznajte na službenoj web-stranici: www.place2go.org.