Hrvatska poštanska banka osmi je put nositeljica certifikata Poslodavac Partner koji dodjeljuje SELECTIO Grupa, najpoznatija grupacija za savjetovanje u ljudskim potencijalima. Temeljem Poslodavac Partner metodologije koju je kreiralo više od 50 HR profesionalaca, stručnjaci iz SELECTIO Grupe evaluiraju HR sustave kompanija prateći ciklus zaposlenika od prvog do zadnjeg dana u organizaciji.
HPB je, za stjecanje certifikata, prošla detaljnu evaluaciju HR sustava koja istodobno uzima u obzir dvije perspektive - perspektivu poslodavaca i perspektivu zaposlenika. Poslodavac Partner certifikat uručuje se za izvrsnost cjelokupnog HR sustava što znači da je HPB dokazala povezanost, svrhovitost i kvalitetu HR procesa u cijeloj organizaciji, na svim razinama.
Uspostavljanje kvalitetnog HR sustava ključno je za privlačenje najboljih kandidata i njihovo zadržavanje te za cjelokupni poslovni uspjeh kompanije. Za prestižan certifikat Poslodavac Partner prijavljuje se stotinjak HR timova godišnje, čime je ubrzano uvođenje poželjnih HR praksi na čak 10 tržišta.
Transparentan pristup selekciji kandidata
Proces zapošljavanja u HPB-u se pažljivo razrađuje svake godine, uz kontinuirano prikupljanje povratnih informacija svih kandidata iz selekcijskog procesa s ciljem unaprjeđenja cjelokupnog iskustva zaposlenika od prve interakcije s organizacijom. U razvoju kvalitetnih radnih mjesta u Banci se uzimaju u obzir iskustva i povratne informacije zaposlenika te osigurava aktivno sudjelovanje svih zaposlenika u oblikovanju željene organizacijske kulture što je posebno važno za izazovan period u bankarskom sektoru. Certifikacijski tim pohvalio je i pristup Banke izboru kandidata pri čemu je odabir temeljen isključivo na obrazloženim objektivnim kriterijima te procjeni kompetencija i potencijala zaposlenika, uz nultu toleranciju na bilo kakav oblik diskriminacije.
Suradnja kao baza za napredak
HPB njeguje suradnju unutar i između timova te ju smatra važnom u daljnjoj izgradnji kulture inovativnosti. Zaposlenici imaju priliku raditi na projektima koji nisu vezani za njihova radna mjesta i tako razvijati željene vještine, kompetencije budućnosti te stjecati iskustvo u novim područjima. Kroz interne razvojne programe, poput ‘Rasadnika znanja‘ kojeg provode zaposlenici, osigurano im je kontinuirano usavršavanje i prijenos znanja unutar organizacije.
Najmanje jednom godišnje aktivno se provodi i program prepoznavanja doprinosa, ‘Success stories‘. Banka uz to sustavno prepoznaje potrebe zaposlenika, nastoji ih pravovremeno zadovoljiti i osigurati sve aspekte dobrobiti zaposlenika. To pokazuje i implementacija projekta MojaFleksiBanka za rad na daljinu koji zaposlenicima omogućuje fleksibilne radne angažmane.
U HPB-u provode i aktivnosti kojima se potiče održavanje mentalnog zdravlja zaposlenika, omogućavaju psihološka savjetovanja, iznimnu pažnju pridaju poslovno-privatnom balansu, osiguravaju subvencije za vrtić te brojne druge potpore, a izvrsno je iskustvo i u programu korporativnog volontiranja ‘Volontiramo za Hrvatsku‘.