U ovom razgovoru sa Piotrom Ignaszakom, generalnim direktorom Hilton Garden Inna na aerodromu u Krakowu, zaranjamo u svijet tehnologije i njezinog transformacijskog utjecaja na hotelske operacije. Piotr dijeli svoja iskustva i stručnost, osvjetljavajući kako prihvaćanje tehnologije može pojednostaviti rad i unaprijediti suradnju u industriji ugostiteljstva. Pridružite nam se dok istražujemo inovativna rješenja koja je Hilton Garden Inn u Krakowu implementirao te širi potencijal tehnologije za revolucioniranje iskustva gostiju i upravljanje osobljem.
Glavne poruke
- Prihvatite tehnologiju za pojednostavljene hotelske operacije, poput automatiziranih plaćanja kreditnim karticama i POS sustava u oblaku.
- Istražite utjecaj tehnologije na sve odjele, od praćenja otpada hrane u kuhinji do implementacije samposlužnih kioska radi gostima veće praktičnosti.
- Iskoristite tehnologiju za poboljšanu suradnju osoblja i komunikaciju putem grupa za poruke i internih platformi društvenih medija.
Započnimo s malo informacija o vama, vašoj pozadini i trenutačnoj ulozi.
Piotr Ignaszak: – Naravno, sigurno. Prije svega, stvarno je lijepo imati priliku razgovarati s vama. Drago mi je što smo pronašli odgovarajući datum za ovaj intervju. Što se tiče mene, ja sam Piotr Ignaszak, generalni direktor Hilton Garden Inna na aerodromu u Krakowu. U ovoj sam ulozi tri tjedna. Moje iskustvo s hotelom počelo je 2014, kada je otvoren, i svoj put sam prešao od recepcije do pomoćnog menadžera recepcije, zatim menadžera odjela soba, i sada sam generalni direktor. Ugostiteljstvo je prisutno i u mojoj obitelji, budući da je moja mama radila u jednom od najboljih hotela u Krakowu, tako da je to dio mog života od mlade dobi. Počeo sam raditi u hotelima s 17 godina i od tada sam strastven prema tome. Ne mogu si zamisliti trenutno raditi bilo što drugo. Također sam odgovoran za tehnološki aspekt stvari i već pet godina radim s novim tehnologijama. Razumijevanje i implementacija tehnologije relativno mi lako idu, iako ne uvijek, naravno.
Dopustite da pređemo na neka pitanja o tehnologiji koju trenutačno koristite. Koja su neka rješenja koja implementirate ili ste nedavno implementirali?
– Mi smo u procesu implementacije nove integracije između našeg PMS-a i naše obrade plaćanja kreditnim karticama. Trenutno dobivamo online personalizirane i sigurne poveznice za plaćanje kreditnim karticama od našeg agenta, ali moramo ručno unijeti sve podatke. Kako bismo to pojednostavili, pronašli smo drugu tvrtku koja surađuje s našim PMS-om i može ga integrirati tako da kada se napravi non-refundable rezervacija, poveznica za plaćanje automatski bude popunjena i automatski poslana.
Zvuči kao korisno poboljšanje. Postoje li još neki tehnološki problemi za koje tražite rješenja?
– Otvoreni smo za istraživanje novih tehnologija u svim odjelima. Primjerice, razmatrali smo upotrebu robota za hotelsku uslugu dostave sadržaja umjesto ljudskog osoblja. Međutim, implementacija robota zahtijeva dodatne korake poput promjena u kartama liftova. Također smo nedavno nadogradili naš sustav prodaje hrane i pića na POS sustavu u oblaku kako bismo poboljšali učinkovitost i iskustvo gostiju.
Dobro je vidjeti kako se tehnologija može primijeniti u različitim odjelima. Imate li neke prijedloge za druge u industriji kako pristupiti uključivanju tehnologije u svoje operacije?
– Da, prvi korak je biti otvorenog uma i voljan isprobati nova rješenja, čak i ako su različita od načina na koji su stvari radile prije. Mnogi menadžeri hotela i zaposlenici navikli su razmišljati "Nikada nismo to radili na ovaj način, pa neće funkcionirati". Prevladavanje tog stava ključno je za napredak. Također je korisno pogledati izvan industrije ugostiteljstva radi inspiracije i ideja. Putovanje u različite zemlje i istraživanje kako druge industrije koriste tehnologiju može dovesti do inovativnih rješenja.
To je sjajan pristup. Fokusirajmo se na odjel housekeepinga. Kako mislite da tehnologija može koristiti drugim područjima hotela osim očiglednih?
– Vjerujem da tehnologija može biti vrlo korisna u svakom odjelu, uključujući i kuhinju. Na primjer, tehnološka rješenja mogu pomoći u praćenju otpada hrane i poboljšanju procesa recikliranja. Također možemo koristiti strojeve za stvaranje komposta lokalno u hotelu, smanjujući troškove zbrinjavanja otpada. U kuhinji tehnologije poput Thermomixa mogu pomoći kuharima u pripremi hrane i skraćivanju vremena kuhanja. Dodatno, implementacija samposlužnih kioska omogućuje gostima da obavljaju kupovinu u hotelu, smanjujući gužve na recepciji i povećavajući praktičnost.
Kako odnos s Hilton Worldwide utječe na tehnološka rješenja koja prihvaćate?
– Imaju li preferirane partnere ili imate slobodu istraživati nove opcije? Biti dio Hilton grupacije ima svoje prednosti. Imamo pristup raznolikom spektru provjerenih rješenja i globalnih dobavljača s razumnim cijenama. Međutim, postoje izazovi prilikom implementacije nekih rješenja specifičnih za našu regiju, poput fiskalnih pisača u Poljskoj. Iako postoje odobreni dobavljači i preferirani partneri, organizacija nam također dopušta slobodu istraživanja i implementacije novih tehnologija. Primjerice, još uvijek razmatramo samposlužne kioske unatoč tome što nisu obavezno rješenje.
Dobro je znati da postoji ravnoteža između podrške od brenda i slobode istraživanja novih tehnologija. Naposljetku, kako mislite da tehnologija može pomoći poboljšati suradnju i komunikaciju osoblja unutar hotela? Tehnologija igra značajnu ulogu u poboljšanju suradnje i komunikacije osoblja. Koristimo različite grupe za poruke poput WhatsApp-a za svaki odjel kako bismo brzo i učinkovito komunicirali, čak i nakon radnog vremena. To nam omogućuje da brzo rješavamo probleme i ostajemo povezani. Dodatno, internetske platforme društvenih medija omogućuju nam dijeljenje ažuriranja tvrtke, prepoznavanje truda zaposlenika i poticanje osjećaja zajedništva unutar organizacije.
Za više informacija o Shiji Group, kliknite ovdje.
Za informacije o Shiji Enterprise Platform našem PMS, kliknite ovdje.