KLM je 7.9.2018. predstavio novu uslugu proširene stvarnosti (Augmented Reality - AR) kojom će svim putnicima s mobilnim uređajima biti puno jednostavnije provjeriti je li njihova prtljaga odgovarajuće veličine. KLM Royal Dutch Airlines koristi Augmented Reality (AR) - proširenu stvarnost – interaktivno korisničko iskustvo kao novu uslugu te se ovim potezom priključio novim digitalnim načinima komunikacije s putnicima te im pružio novo korisničko iskustvo.
KLM AR tehnologija omogućava da virtualna slika bude integrirana u stvarnost i da bude interaktivna tj. AR je osmišljena tako da se slika integrira s okolinom uz dodatak nove dimenzije. Za putnike to znači da kod kuće mogu provjeriti je li njihova ručna prtljaga odgovarajuće dimenzije. Provjera ručne prtljage moguća je za korisnike KLM APP za iOS.
KLM App koristi Apple-ovu AR tehnologiju. KLM se time svrstao u sam vrh vodećih kompanija koje koriste Appleovu AR tehnologiju te će nastaviti raditi na poboljšanju korisničkog iskustva u budućnosti.
KLM aplikacija je “skinuta” milijun puta i ima više od 100,000 aktivnih korisnika svaki dan. Više od 70 posto korisnika aplikacije je logirano stalno i koristi ju nekoliko puta mjesečno. Aplikacija je dizajnirana tako da poveća zadovoljstvo putnika prije, za vrijeme i nakon leta.
Kontrola ručne prtljage AR dodana je postojećim funkcijama u KLM App, uključujući ažurirane podatke o letu, rezervaciju leta, on line provjeru, preuzimanje propusnica za ukrcavanje (boarding pass) ili rezerviranje određenih mjesta. Aplikacija je također nedavno pokrenuta u mapi Airport Map, digitalnoj mapi u cca 24 različite zračne luke koja omogućuje brzo snalaženje putnicima. U slučaju značajnog kašnjenja leta iz Schiphola, korisnici imaju mogućnost aktiviranja digitalnog snacka ili vauchera za obrok. Štoviše, aplikacija vam omogućuje i da sami ponovno rezervirate let. Više informacija na: www.klm.com ili u naslovnom videu.
https://youtu.be/LAvRIFN_hNc