Današnji poslovni svijet ne može se zamisliti bez digitalnog marketinga, a Hrvatska se ističe kao tržište s visoko kvalificiranim pojedincima koji su bili ključni u ranim fazama digitalnog marketinga u zemlji. Ti pioniri nisu samo svjedočili transformaciji digitalnog marketinga, već su svojom stručnošću i inovacijama aktivno oblikovali njegovu budućnost.
U skladu s tim, okrugli osamdeseti Marketing Meet Up održan je 4. listopada pod temom ‘Kako smo gradili tržište digitalnog marketinga u Hrvatskoj: izazovni prvi koraci i nikad ispričane priče‘. Događaj je okupio četiri stručnjaka iz područja digitalnog marketinga u Hrvatskoj koji su podijelili dragocjene uvide i anegdote koje su obilježile njihove početke u ovom području.
Ova četiri stručnjaka - Daniel Ackermann (Degordian, Luppa), Ivan Kovačević (Wine&more, Craft Technology), Nikola Vrdoljak (404 Agency) i Mia Biberović (Netokracija) u ulozi moderatorice podijelili su svoje priče i prisjetili se ranih dana digitalnog marketinga u Hrvatskoj. Kroz njihove priče sudionici događaja su saznali kako je izgledalo graditi digitalnu prisutnost dok je internet bio u ranim fazama, kako su se nosili s izazovima prvih koraka na društvenim mrežama i što su naučili iz svojih ranih online kampanja.
U opuštenoj i neformalnoj atmosferi je više od 150 sudionika slušalo o razvoju prvih mobilnih aplikacija za domaće tvrtke poput Konzuma, prvih koraka i pokušaja u Facebook i e-mail marketingu, ali i zabludama i uvjeravanjima klijenata da se poduzmu određeni koraci. Osim panela, za atmosferu se pobrinuo i DJ, a sudionici su se međusobno umrežavali uz omiljeno piće.
- Marketing Meet Up je opet oduševio preko 150 gostiju! Još jednom smo digli ljestvicu organizacije i povratne informacije nakon druženja su odlične - rekao je organizator događaja Ilija Brajković.
Svaki Marketing Meet Up organizira se u prosjeku jednom mjesečno, a prijave su besplatne preko web stranice uoči događaja. Osim toga, zajednica se okuplja i na službenoj Facebook stranici.