Ukratko
StoryEditor

Mateja Mahnić (Flaster): Ove godine već smo premašili rezultate od prošle te napravili iskorak prema globalnom poslovanju i novim tržištima

10. Rujan 2024.
Mateja Mahnić, Flaster

Unazad tri godine ulicama Zagreba počeli su voziti automobili s istaknutim reklamnim vizualima, kao prilika za novim načinom oglašavanja brendova na našem tržištu, iza kojih stoji inovativna marketinška tvrtka Flaster. Ovaj startup su suosnivači Luka Glavaš i Filip Carić započeli unatoč preprekama tijekom pandemije koronavirusa, a danas i više nego uspješno posluju na tržištu Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine, spajajući online i offline oglašavanje te nudeći klijentima mjerljive rezultate marketinških kampanja. Mateja Mahnić, odnedavno country menadžerica Flastera za Hrvatsku, otkriva nam što sve u Flasteru planiraju u narednom razdoblju za hrvatsko, ali i neka nova tržišta, kakav je odnos Hrvatske u regiji, koji su im prioriteti, a podijelila je što ju je motiviralo da se pridruži Flasterovom timu.

Kako biste opisali svoje iskustvo rada u Flasteru, od početka godine kada ste se pridružili timu do sada kada preuzimate poziciju Country Managera? S kojim ste se sve izazovima susreli na novom radnom mjestu?

– Kao platforma za mjerljivo pokretno oglašavanje koja je brzo postala prepoznatljiva po svojoj inovativnosti, Flaster se odmah pokazao kao izazov i odlična prilika da primijenim svoje dugogodišnje iskustvo u velikim internacionalnim kompanijama. Od prvog dana, za mene je to bila prava dinamična ‘vožnja‘ – sve je bilo usmjereno na brzo učenje, prilagodbu i kontinuiranu akciju. Kod startupa kao što je Flaster sviđa mi se brzina donošenja odluka i prilagođavanja tržišnim trendovima. Korporacije su tu pomalo spore, a startupi su poput Formule 1.

Što su Vam trenutno prioriteti u Flasteru, na što se najviše fokusirate u svom radu?

– Prioritet je prije svega zadovoljstvo i povjerenje brandova i partnera koji kontinuirano povećavaju opseg kampanja aktiviranjem više gradova i površina. U četiri godine poslovanja ponosni smo što surađujemo s više od 60 regionalnih i internacionalnih brandova.

Istovremeno, moj cilj je jačanje vidljivosti Flaster brenda kako bi povećali prepoznatljivost i ostvarili nove suradnje.  U ovom trenutku na cestama vozi preko 300 Flaster automobila, a moj cilj da ta brojka bude pet puta veća. Usredotočena sam na skaliranje poslovanja i kontinuirani rast prihoda, koji će rezultirati jačanju tima, novim zapošljavanjima na strateškim poziciama, uz važnost da svi članovi tima žive Flaster brand.

image

Flaster Loreal

Koji su Vam strateški planovi za Hrvatsku? Na koji način nastojite osnažiti poziciju Flastera na tržištu?

– Ove godine već smo premašili rezultate od prošle godine, a napravili smo iskorak prema globalnom poslovanju i uskoro ćemo iznenaditi s novim tržištima koja su u nastajanju. Veliki naglasak u narednom razdoblju staviti ćemo na pozicioniranje Flaster brenda kao OOH medij koji ima neograničene oglasne površine što nam daje mogućnost poslovanja bez limita. Predstavljanjem dodatnih pokretnih formata želimo postati lider i sinonim za mjerljivo pokretno oglašavanje.

Flaster uz veoma konkurentno i kvalitetno okruženje vanjskog oglašavanja ne samo da postavlja nove standarde u oglašavanju, već i pokreće pravu revoluciju inovacija, koje osnažuju našu poziciju na tržištu. Želimo vanjsko oglašavanje učiniti pristupačno svim brendovima i poduzećima uz dodatne atraktivne digitalne formate usmjerene ciljanim skupinama. 

Koja je uloga Hrvatske unutar regije u kojoj je Flaster prisutan? Koje specifične izazove ili prilike primjećujete na hrvatskom tržištu te kako na njih odgovarate?

– Osim Hrvatske, Flaster je prisutan u Sloveniji i Bosni i Herecgovini. Sve inovacije, nove proizvode i procese prvo testiramo u Hrvatskoj, a ovisno o uspješnosti ih onda reflektiramo na druga tržišta. 

Kao inovativni medij najveći izazov sa kojim se suočavamo jest promjena percepcije oglašavanja na taksi automobilma, no već s prvom testnom kampanjom i uvidom u metrike Flaster platforme kao što su broj kontakata, heat mape i pokrivenost gradova u kojima je pokrenuta kampanja postajemo no brainer medij brojnih klijenata.

Prisutnošću u tri države unutar regije pojednostavljujemo internacionalnu prisutnost brendova što nas čini jedinstvenim. Od unificirane kreative do objedinjenog reporta uz brzu aktivaciju kampanja, partnerima maksimalno olakšavamo procese medijskog zakupa.

Možete li podijeliti primjer uspješne kampanje ili projekta u Hrvatskoj koji je posebno pomogao rastu Flastera?

– Prije svega, bitno je naglasiti da prema svakom klijentu imamo personalizirani pristup što znači da dogovaramo specifične ciljeve kampanja i predlažemo kreativna rješenja kako bi se kampanja što uspješnije aktivirala na cestama svakog grada.

Istaknula bi suradnju s brendom za osobnu njegu koji je želio lansirati novu liniju dezodoransa. U razdoblju od tri mjeseca, distribuirali smo 15 tisuća sprejeva pažljivo ciljanoj publici. Tijekom tog razdoblja, zabilježeno je više od 160 tisuća kilometara vožnje samo u Zagrebu – što je ekvivalent da četiri puta napravimo putovanje oko zemlje. Rezultati su bili impresivni: ostvarili smo preko 3,5 milijuna kontakata.

image

Luka Glavaš, Mateja Mahnić i Filip Carić, Flaster

Nedavno ste pokrenuli dodatne aktivacije unutar automobile, možete nam reći više o tome?

– Flaster je po tom pitanju jedinstven medij jer unutar pokretne oglasne površine (taksija) povezuje ATL i BTL aktivacije. Unutar automobila kreiramo 1 na 1 iskustvo između putnika i branda. Primjerice, tako smo za vrijeme ljetnih mjeseci aktivirali kampanju sa jednim domaćim brandom pića gdje smo svakom putniku predstavili i podijelili novi okus napitka. Na taj način smo kreirali surprise & delight trenutak i povezali putnika instantno s brandom.

Ove godine smo pokrenuli i online aktivacije unutar automobila – gamification, poput istraživanja, upitnika, personalizirane igrice kojima putnici pristupaju putem QR koda koji je povezan na digitalnu platformu. Svaka od tih aktivacija je mjerljiva, a putnici su unutar automobila nagrađeni proizvodom, kuponom ili popustom.

Također, kako novi trendovi i razvoj tehnologije u marketingu utječu na poslovanje Flastera?

– Ključ je biti spreman na promjenu i brzo reagirati – to je ono što nas kao startup i čini drugačijima. Flaster se oslanja na inovativne tehnologije i alate poput heatmapa i praćenja impresija u stvarnom vremenu, što omogućuje preciznije i fleksibilnije kampanje. Novi trendovi u digitalnom marketingu, kao što su personalizacija i data-driven pristupi, omogućuju nam da ponudimo klijentima konkretne, mjerljive rezultate, što nas izdvaja na tržištu. Naša digitalna rješenja revolucioniraju način zakupa medija, pružajući brendovima instantnu i iznimno visoku izloženost u vanjskom okruženju.

Koje su najveće promjene koje očekujete na hrvatskom oglašivačkom tržištu u nadolazećim godinama? Kako se pripremate za njih?

– Flaster nudi jedinstven koncept OOH oglašavanja kakav u ovom trenutku nema nitko na prostorima gdje poslujemo. Digitalizacija je definitivno trend koji će se nastaviti i bit će sve više prilagođavanja korisničkim preferencijama u stvarnom vremenu. Vidim veliki pomak prema automatizaciji i umjetnoj inteligenciji u oglašavanju. Za to se pripremamo kroz ulaganja u nove alate, obuku tima i stalno praćenje trendova. Također, jako nam je bitno da ostanemo fleksibilni i brzo reagiramo na promjene u ponašanju potrošača – to je naša snaga kao startupa.

image

Mateja Mahnić, Flaster

Sadržaj nastao u suradnji s Flasterom.

21. studeni 2024 16:47