Ukratko
StoryEditor

Najrašireniji lanac trgovina za kućne ljubimce u Hrvatskoj

20. Prosinac 2022.

Prva poslovnica ZOOCITYJA otvorena je potkraj 2008., a danas ih je ukupno 35 diljem Hrvatske, u gotovo svim velikim i srednje velikim gradovima, pružajući tako više od 180 radnih mjesta

ZOOCITY, danas najrašireniji hrvatski nacionalni lanac trgovina s proizvodima za kućne ljubimce, 3. studenoga 2022. otvorio je novu poslovnicu u Zagrebu, i to prvu u formatu XXL. Prostire se na više od 600 četvornih metara te kao i sve poslovnice u mreži ZOOCITYJA zadovoljava sve najnovije standarde u opremanju prostora, posebice u tehničkim i životnim uvjetima za sve životinje. Novost je poseban format – ZOOCITY XXL. Nova poslovnica ZOOCITYJA u Zagrebu uz to ima i već poznatu pekarnicu ZOOCITY koja nudi svježe pečene keksiće za pse.

Intenzivna ekspanzija

Asortiman uključuje više od 7000 artikala za sve vrste kućnih ljubimaca, od svjetski poznatih brendova hrane, opreme i igračaka pa sve do veterinarsko-medicinskih proizvoda za ljubimce. Budući da se velika važnost pridaje praćenju svjetskih dostignuća u brizi za životinje, ZOOCITY ponudu sustavno nadograđuje novim brendovima i asortimanom. U 2022. prihodi od prodaje hrane porasli su za 35 posto, a ukupan je rast prihoda svih kategorija iznosio 25 posto. Osim hrane i opreme, u poslovnicama ZOOCITYJA​ mogu se pronaći i zanimljive životinje poput raznih ribica, glodavaca, gmazova te papiga.

Svaka poslovnica ZOOCITYJA ima donacijsku košaru u koju se prikupljaju potrepštine za pojedinu udrugu koja djeluje na tom području te se brine o napuštenim životinjama. Svaki kupac u ZOOCITYJU može se pridružiti i svojom donacijom pomoći odabranoj udruzi.

Na području Hrvatske ZOOCITY je trenutačno u fazi intenzivne ekspanzije pa će u 2022. ukupno biti otvoreno deset poslovnica, s ukupnim ulaganjem u ljude, opremu, asortiman i prodavaonice od četiri milijuna eura, a jednako su ambiciozni planovi i za iduće dvije godine.

Jaka baza

Uz tu ekspanziju velika se pozornost pridaje i unapređenju internih procesa kako bi se svi djelatnici u poslovnicama što kvalitetnije mogli posvetiti svojim kupcima. ZOOCITY ima dobro razvijen loyalty-program i jaku bazu vjernih kupaca te je izrazito važno svim prodajnim savjetnicima u poslovnici omogućiti kvalitetne edukacije kako bi mogli pružati kupcima kvalitetnu uslugu stručnim savjetima za njihove ljubimce. Velik uspjeh ostvario je i webshop zoocity.hr koji svim kupcima omogućuje bezbrižnu skrb o ljubimcima iz udobnosti vlastitog doma.

A osim jednostavne, brze i pouzdane kupnje, na zoocity.hr-u može se pronaći i mnogo važnih informacija u rubrici ‘Blog‘ – od aktualnih tema i zanimljivosti do detaljna pregleda pasmina ljubimaca. Kako bi svojim kupcima još više olakšao proces kupnje i preuzimanja robe, ZOOCITY će uskoro omogućiti opciju click&collect – osobno preuzimanje paketa naručenih na stranici zoocity.hr, upravo u novootvorenoj poslovnici​ ZOOCITY XXL ​u Zagrebu.

Poslovnice ZOOCITYJA ​u vlasništvu su hrvatske tvrtke UNCONDITIONAL d.o.o. koja je osnovana 1974. u Splitu pod nazivom ZOO HOBBY. Godine 2020. ZOO HOBBY promijenio je ime u UNCONDITIONAL. Od osnutka, kad je imao jednu trgovinu za kućne ljubimce u Splitu, UNCONDITIONAL je danas narastao na više od 300 zaposlenika, posluje u 35 trgovina za kućne ljubimce u Hrvatskoj te opskrbljuje više od 1000 trgovina za kućne ljubimce i veterinara u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji.

– Održavanje obećanja kupcima i dobavljačima te dugoročan odnos prema vlastitim zaposlenicima stvorili su prilike za rast koje se očituju u proširenom partnerstvu s njemačkom tvrtkom Fressnapf – kaže Edvard Varda, vlasnik tvrtke UNCONDITIONAL.

19. lipanj 2024 12:40