
Lider digitalnog oglašavanja Aleph priopćio je da je predmet studije slučaja Poslovne škole Sveučilišta Stanford. Studija, pod nazivom ‘Aleph: Prednost suradnje‘, nudi detaljnu analizu kako je Alephov tim izgradio globalnu tvrtku bez prikupljanja kapitala, uspješno se snašao na tržištima u razvoju i pionirski razvio poslovni model koji premošćuje globalni digitalni jaz.
- Činjenica da se naše poslovanje proučava na Stanfordu nevjerojatna je čast i potvrda onoga što smo izgradili. Od početka smo vjerovali u moć povezivanja poduzeća na tržištima u razvoju s globalnim digitalnim ekosustavom. Ova studija slučaja pokazuje rizike koje smo preuzeli, odluke koje smo donijeli i lekcije koje smo putem naučili - izjavio je Gastón Taratuta, osnivač i izvršni direktor Alepha.
– Alephov rast uvijek se temeljio na donošenju pravih odluka u pravom trenutku. Studija slučaja ističe ključne trenutke kada smo odlučili ulagati, širiti se ili odustati od određenih poslova – sve su to važne lekcije za buduće poduzetnike i poslovne lidere – dodao je Ignacio Vidaguren, partner i operativni direktor Alepha.
Studiju su zajedno napisali profesor Baba Shiv i Tim Rosenberger, a dio je nastavnog programa Poslovne škole Stanford, pružajući studentima i poslovnim liderima uvid u ključne strateške odluke Alepha, uključujući pristup globalnom širenju, ponude za preuzimanje i ulogu vodstva u skaliranju poslovanja na raznolikim tržištima.
Za razliku od mnogih tehnoloških uspješnih priča, Aleph se proširio globalno bez oslanjanja na rizični kapital, već koristeći strateška partnerstva, operativne inovacije i duboko razumijevanje tržišta.
– Ova studija još je jedno priznanje našoj neumornoj predanosti inovacijama, stalnoj težnji ka uspjehu naših klijenata i velikom utjecaju na tržištima u razvoju. Aleph je, globalno i lokalno, kroz cijeli svoj poslovni put fokusiran na povezivanje stručnosti i inovativnih tehnologija, a milijuni zadovoljnih klijenata dokaz su kvalitete naših usluga i predanosti poslu. Vjerujem da će ova studija slučaja nadahnuti buduće generacije poduzetnika u Hrvatskoj i šire, te im pružiti vrijedne uvide u izgradnju uspješnih globalnih tvrtki – istaknula je Ivanka Mabić Gagić, direktorica hrvatske podružnice Alepha.
Studija slučaja o Alephu osmišljena je kako bi studentima i menadžerima pomogla razumjeti:
- Kako skalirati globalno poslovanje bez rizičnog kapitala
- Kako procijeniti rizik i prilike na tržištima u razvoju
- Kako strateška partnerstva potiču poslovni uspjeh u regijama visokog rasta
- Kako omogućavanje digitalnog oglašavanja može premostiti ekonomske razlike diljem svijeta