Digitalizacija je kamen temeljac budućnosti putovanja. Gosti postaju sve pametniji u digitalnom pogledu, a usmjeravanje truda uloženog u digitalizaciju na proces donošenja odluka i odluku o kupnji može rezultirati snažnom konkurentskom prednošću za hotele i turističke ponude u budućnosti. Hoteli sve više moraju ponuditi izvrsno korisničko iskustvo – također i online.
Digitalno putovanje kroz oblak
Kako bi se osigurala najviša moguća razina performansi, pružatelj ugostiteljskih odnosno hotelijerskih usluga mora kontrolirati digitalno putovanje svojih kupaca, a to zahtijeva kontrolu povezanosti i međupovezivosti. U osnovi, hotelski sadržaji moraju biti dobro povezani na licu mjesta kako bi gosti mogli uživati u kućnim digitalnim uslugama i aplikacijama tijekom svog boravka. Ali više od toga, globalna mreža ugostitelja mora biti vrhunski povezana s rješenjima u oblaku, poslovnim aplikacijama, umjetnom inteligencijom i softverskim uslugama, a da ne spominjemo mreže pristupa internetu za potencijalne goste i korisnike. Iskustvo digitalnih usluga ugostitelja mora biti jednako besprijekorno, jednostavno i visokokvalitetno kao i fizička udobnost sadržaja na licu mjesta. Hotelsko iskustvo gosta u budućnosti započet će u mreži pružatelja usluga gostoprimstva – u podatkovnim centrima i platformama za međusobno povezivanje koje se koriste – a ne više u predvorju hotela.
Uz nedavnu pandemiju koja je ubrzala napore za digitalizaciju, hoteli se ne fokusiraju samo na beskontaktne usluge, već uvode bezbroj digitalnih usluga. Jedan od takvih pokušaja su različite kućne aplikacije: prikaz tlocrta i izbora soba, omogućavanje rezervacija i digitalne prijave i odjave, digitalni ključ i upravljanje pametnim značajkama u hotelskoj sobi. Neki hoteli već čine sljedeći korak: digitalni batler podržan AI-om, koji u stvarnom vremenu zadovoljava sve potrebe gosta, prije, tijekom i nakon njihovog boravka.
Tvrtke za digitalizirane ugostiteljske usluge – posebno one globalne – moraju se uhvatiti u koštac s digitalnom infrastrukturom koja prenosi njihove podatke i kontrolirati tu infrastrukturu.Tri su glavna razloga za to: izvedba, analiza podataka (kako bi mogli predvidjeti poslovne i privatne potrebe svojih klijenata i pružiti bolje iskustvo) i povećanje vrijednosti kroz poboljšanje digitalne imovine.
Drugim riječima, moderni, digitalno transformirani hotelski lanci itekako bi profitirali od strateškog smještaja svoje informatičke infrastrukture u jedan od digitalnih podatkovnih centara Digital Realtyja, primjerice podatkovni centar Digital Realtyja u Zagrebu, ili u jedan od više od 300 podatkovnih centara tvrtke smještenih diljem svijeta.
Najbolji u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu
Veliki hotelski lanci imaju objekte diljem svijeta, što znači da svaka njihova lokacija mora biti optimalno povezana s lokalnim i globalnim mrežama. To će osigurati povezivost visokih performansi za goste na licu mjesta i nesmetan rad korisničkih aplikacija i IoT postavki na licu mjesta – u isto vrijeme omogućujući pouzdane veze u stvarnom vremenu s vanjskim partnerima za izvršavanje različitih digitalnih usluga.
S obzirom na to da njihovi klijenti mogu dolaziti s bilo kojeg mjesta, hoteli moraju moći pružiti svoje digitalno hotelsko iskustvo blizu korisnika, bilo gdje. To znači da se hoteli moraju "glokalizirati" - potrebna im je lokalna povezanost na svakom od tržišta na kojima posluju kako bi se mogli povezati sa svojim lokalnim i globalnim digitalnim lancem vrijednosti što je moguće bliže mjestu gdje se koriste njihove aplikacije i digitalne usluge.
Ovladajte infrastrukturom, ovladajte digitalnim doživljajem
Kako bi se postigla najniža latencija, a time i najbolje moguće korisničko iskustvo, hotelska mreža mora se izravno povezati s mrežama svojih brojnih partnera (bilo da su to zrakoplovne tvrtke, tvrtke javnog prijevoza, turističke tvrtke, turističke usluge, turističke atrakcije, lokalni restorani, plaćanja usluge ili usluge čišćenja i podrške, da ne spominjemo tvrtke za analitiku podataka i marketinške agencije), kao i globalni sadržaj i mreže za isporuku sadržaja, pružatelje usluga u oblaku te mobilne i fiksne mreže – čak i LEO (low Earth orbit; niskoorbitne) satelitske – pristupne mreže internetu u svakoj regiji.
Međusobno povezivanje na visokoučinkovitoj i sigurnoj internetskoj razmjeni neovisnoj o davatelju usluge pristupa Internetu znači da hotelski lanac ne samo da poboljšava latenciju i performanse svojih veza, već također može kontrolirati putovanje podataka, iskorištavajući svoju podatkovnu imovinu na najbolji način.
Latencija i dostupnost nove su valute našeg modernog, digitaliziranog svijeta. Da bi hoteli izbili na vrh digitalne utrke, moraju optimizirati i zaštititi svoje podatkovno putovanje kako bi iskustvo virtualnog hotela bilo jednako dobro kao fizičko, a fizičko iskustvo još bolje.