Prva Employer branding konferencija o izazovima akvizicije digitalnih talenata u 2018. održat će se u srijedu, 21. studenog u Algebra LAB-a od 17 do 20 sati u organizaciji Talent Lyfta, Netokracije i Algebre, na kojoj će sudjelovati domaći stručnjaci iz tvrtki Foreo, Nanobit, Algebra i Addiko koji će govoriti o tome što poželjni poslodavci rade drukčije, te prenijeti najbolje prakse i savjete onima koji žele početi s vlastitim employer brandingom ili unaprijediti svoje sadašnje procese i strategije.
Zbog nadolazećih promjena na tržištu u potpunosti se mijenja područje akvizicije talenata te employer branding postaje važna tema u krugovima ljudskih resursa. Primjerice, Human Capital Institute nedavno je objavio rezultate istraživanja koji pokazuju da će do 2030. doći do nevjerojatnog manjka talenata od 85 milijuna ljudi u cijelom svijetu. Uz to, većina potencijalnih zaposlenika danas istražuje poslodavce na društvenim mrežama.
U prvom dijelu konferencije bit će prvo javno predstavljanje platforme koja digitalizira rad studenata SpotOne, projekt farmaceutske tvrtke Bayer u suradnji s ENTGom i digitalnim timom EY. U drugom dijelu programa održat će se čak tri radionice u kojima će stručnjaci Netokracije govoriti o komunikaciji odjela ljudskih resursa i medija, predstavnici TalentLyfta o poboljšanju employer brandinga i customer experiencea, dok će eksperti Algebra LAB-a prezentirati kako učinkovito organizirati složene formate privlačenja i evaluacije kandidata kroz Bootcamp i Tournament.
Sve informacije o konferenciji, kao i obrazac za prijavu, dostupni su na službenoj web stranici Employer Branding Zagreb konferencije, a sve se novosti mogu pratiti na Facebooku događaju.