I dok su hrvatski vaterpolisti na Olimpijadi 2008. godine zadržali brkove za sreću i u čast treneru Ratku Rudiću, igrači Vaterpolo kluba Medveščak svoje su brkove odlučili zadržati iz jednog potpuno drugog razloga - povodom još jednog Movembera. Mjesec u kojem je sve u znaku muškog zdravlja, podržali su kroz već dobro poznatu Philips kampanju #DajZabrij na zdravlje kojoj je glavni cilj podsjetiti muškarce na važnost preventivnih pregleda testisa.
Poznata je stvar da mnogi natjecateljski plivači i vaterpolisti uklanjaju gotovo sve dlake na tijelu pa ne čudi da su ove godine Philips OneBlade i klub sa Šalate odlučili surađivati. Osim što jedan od najpopularnijih brijačih aparata uspješno skida dlačice s brade, pazuha, prsa, nogu, on je i sjajno rješenje za lako ‘rješavanje‘ dlaka i na najosjetljivijim dijelovima tijela koje u ovom mjesecu svakako treba samopregledati. Činjenica da je uređaj vodootporan posebno je oduševila momke koji u bazenu provode svaki svoj dan.
Ispred fotoobjektiva fotografkinje Marine Rendulić snašli su se sjajno i pokazali svoje novo lice – s uređenim dlakama, stiliziranim frizurama i hrabrim brkovima.
- Važno je pričati o raku prostate i raku testisa, isto kao i o mentalnom zdravlju muškaraca koji se možda bore s tim teškim bolestima. Stoga je sudjelovanje našeg kluba u ovoj Philipsovoj društveno odgovornoj kampanji bilo sasvim logično. Uz sve to, ako netko koristi brijače aparate, to su naši igrači. Sve se poklopilo i vrlo rado su momci primili OneBlade u ruke i postali modeli na jedan dan - ispričao je Zoran Curiš, trener i predsjednik zagrebačkog kluba Medveščak koji je kroz godine postojanja odgojio i velik broj reprezentativaca, koji na velikim međunarodnim natjecanjima osvajaju medalje za Hrvatsku.
Među njima i zvijezde ove kampanje - Luka Tkalčec, Bojan Car, Paško Brajković, Nikola Miljak, Nikola Šimunović i Antonio Gavranić te olimpijac Pavo Marković.
Zabrijati na zdravlje, a i dobro se obrijati lako je uz Philips OneBlade uređaj – moćni hibridni brijači aparat koji svojim specifikacijama sve više oduševljava muškarce. Tehnologija dvostranih oštrica koje se pomiču 200 puta u sekundi, sigurno korištenje za vrijeme tuširanja, više razina češljeva, štitnik za osjetljivu kožu i teže dostupna mjesta – sve su to performanse ‘malog zelenog’ čuda, koji drugu godinu zaredom stoji iza kampanje koja potiče muškarce na razmišljanje o pozitivnom prihvaćanju sebe i svog tijela, kao i na važnost samopregleda testisa. Studeni je zavladao! Vrijeme je da zabrijete na zdravlje i to nastavite činiti kroz cijelu godinu.