Na jubilarnom desetom izdanju Weekend Media Festivala ove će godine u Rovinju po drugi puta sudjelovati tvrtka HIT konferencija kao organizator zdravstvenog panela „Komunikacija u zdravstvu“.
Cilj panela je istaknuti sve specifičnosti komunikacije u zdravstvu putem klasičnih medija te novijih digitalnih komunikacijskih kanala, a kroz panel će se nastojati na konstruktivan način predložiti poboljšanje u komunikaciji s jedne i druge strane. Ideja je tako da panel ponudi rješenja i primjere uspješne komunikacije usprkos zakonskim i drugim ograničenjima komunikacije u zdravstvu.
>>>EIB konferencija: Uspješno ulaganje u zdravstvo i obrazovanje
Na panelu će se predstaviti lidere u digitalnoj komunikaciji u zdravstvu te njihova rješenja u Hrvatskoj, regiji i svijetu. Obično se pod digitalnom komunikacijom podrazumijeva Facebook i ostale društvene mreže, ali zakonska ograničenja svakako limitiraju korisnost ovih kanala komunikacije u zdravstvu. Međutim, zdravstvene institucije kao i zdravstvene kompanije sve više koriste digitalne kanale vertikalne komunikacije.
To su digitalna sredstva komunikacije koja su namijenjena ciljanoj publici, najčešće liječnicima i ostalim zdravstvenim djelatnicima. Specijalizirani blog je jedno od takvih sredstava, a na panelu će se predstaviti i neki drugi načini komunikacije, priopćili su.
Prikazat će se i mogućnosti suvremenije komunikacije između liječnika i pacijenta te zdravstvene industrije i zdravstvenih djelatnika korištenjem novih tehnologija. Osim toga, panel će se dotaknuti i teme kako poboljšati komunikaciju između zdravstvenih djelatnika korištenjem novih tehnologija poput eKartona.
Od sudionika panela na Weekend Media Festivalu koji će se održati u Rovinju od 21. do 24. rujna valja tako istaknuti tehnološkog stratega za klijente iz Microsofta Igora Pavelkovića, a više o mogućnostima koje farmaceutske i zdravstvene kompanije mogu pružiti zdravstvenom sustavu objasnit će Mihael Furjan, predsjednik uprave Plive.