Nova kampanja Ožujskog piva "Ostajemo di smo" ekskluzivno je predstavljena u kazalištu Luda kuća. Najomiljenije i najprodavanije hrvatsko pivo u svim svojim kampanjama obrađuje teme koje su važne za Hrvatsku, ističući dobre i pozitivne primjere.
Novom kampanjom "Ostajemo di smo" na svoj način Žuja se prisjeća puta kojeg su naši preci davno prešli kako bi došli ovdje i ističe kako su i zašto baš ovdje našli svoju sreću.
- Žuja je oduvijek obrađivala aktualne teme u našem društvu, na sebi svojstven i pomalo drugačiji, zabavan način. U fokusu su nam prijateljstvo, zabava i ponos. Ponosni smo na svoju zemlju, na njene specifičnosti i sve ono što nas čini jedinstvenim. Upravo to nastojimo dodatno istaknuti kroz našu komunikaciju. Bogatstvo našeg jezika, naše kulture, naše fenomene kako smo rekli u pojedinim spotovima. Ovaj spot je rezultat vrhunske produkcije i vrlo je zabavan. Želimo poslati poruku da smo prešli daleki put da dođemo na ovaj naš prelijepi komad zemlje koju imamo i da ćemo tu i ostati. Nadamo se da će još jednom oduševiti sve gledatelje našeg spota – rekao je predstavljajući kampanju Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.
- Željeli smo napraviti kampanju koja je motivom i egzekucijom potpuno drugačija, ali i dalje relevantna i aktualna. U svim kampanjama koje stvaramo za Ožujsko, želimo dotaknuti teme koje su važne za Hrvatsku i njezine ljude. To su teme koje su zanimljive svima, bez obzira na obrazovni, ekonomski ili kulturološki status, bez obzira živi li netko u Dalmaciji ili Zagrebu, bez obzira dolazio iz grada ili sela. A zadnjih godina, jedna od najvažnijih tema je sasvim sigurno ekonomski odlazak naših ljudi u inozemstvo, posebno onih mladih, upornih i ambicioznih. Ukratko onih, u ekonomskom smislu, najvrjednijih. Ne ulazeći u racionalne razloge zašto ljudi odlaze iz zemlje, niti pokušavajući dati racionalne razloge zašto bi u njoj trebali ostati, željeli smo poručiti kako je, usprkos svim problemima koji nas muče, usprkos svim negativnostima, sudbina naših ljudi neraskidivo vezana uz ove prostore. Istovremeno, željeli smo i ukazati na potrebu još jače i žurnije javne rasprave kao bi se svi uključili u rješavanje ovog gorućeg problema. Do same ideje i scenarija došli smo razmišljajući o našim precima koji su se 1400 godina, tijekom Velike seobe naroda, uputili na dug i neizvjestan put prema jugu. Zanimao nas je i način na koji su se stari Slaveni uopće dogovorili tko će ići na sjever, tko na zapad, tko na istok, a tko na jug. Stoga smo ponudili i alternativnu teoriju koja će zasigurno unijeti pomutnju u redove naših povjesničara. Naravno, sve to na uvrnut, zabavan i humorističan Žujin način – rekao je Almir Okanović iz BBDO koji je potpisuje kreativnu kampanju.
Cijelo snimanje spota bilo je iznimno zahtjevno. Redatelj Bruno Anković otkrio je kako su spot snimali na nekoliko zabačenih lokacija, s velikom ekipom i brojem statista, a izgradilo se i manje selo iz 7. stoljeća.
- Ovo je produkcijski jedan od najzahtjevnijih i najozbiljnijih spotova koji su snimani kod nas, za domaći proizvod. Primjerice kako su lokacije bile poprilično daleko od urbanih centara, dio ekipe je oko 1 ujutro kretao s poslom. Statisti i glumci su dolazili na set tako rano da bi ih ekipe iz maske i kostima “prebacili” u 7. stoljeće i “spremili" za snimanje u zoru - kazao je Anković. Dodao je da je ekipa istražujući seobe naroda shvatila da su oni putovali sa životinjama.
- Pa tako i s ovcama koje su imale svakako višestruku namjenu - nisu bile samo hrana - već je krzno služilo za odjeću, mlijeko za piće itd. I tako smo na svakoj lokaciji na kojima smo snimali imali velika stada ovaca. Ali ovce nisu htjele u kadar! Mi namjestimo kameru, napravimo probu i sve je u redu, ali kako upalimo kameru tako ovce pobjegnu iz kadra. Do tog trenutka su bile poslušne, mirne, ali kako se kamera upali one brzo istrče iz kadra. Mi opet sve namjestimo, a ovce se zaustave na ivici kadra. I tako bezbroj puta. Svaki dan, na svakoj lokaciji. Na kraju ovaca nema u reklami, a bilo ih je stotine na setu - istaknuo je Anković.
Predstavljanju nove Žujine kampanje prisustvovale su brojne poznate osobe predvođene glavnim zvijezdama – Goranom Navojcem, Goranom Bogdanom i Reneom Bitorajcem, a kampanja je oduševila i Ivana Šarića, Branka Đurića Đuru, Luku Vidovića, Matiju Cveka, Alena Đurasa, Petru Dugandžić, Csillu Barath Bastaić, Iskru Jirsak, Antu Pecotića, Darka Janeša, Tibora Karamehmedovića i brojne druge.
Na predstavljanju je bio i Cody McClain Brown, predavač na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu i autor knjige „Propuh, papuča i punica“. Cody za sebe kaže da je „hrvatski zet”, a u svojoj knjizi je opisao priču svoje transformacije iz „stranca“ u „zeta”. Postao je poznat nakon zabavnih pogleda jednog Amerikanca na hrvatske „običaje” poput opsjednutosti propuhom i specifičnih pravila u odnosu s punicom.