
Transformacija industrije snackova: Zdravi užitak bez kompromisa

Funkcionalne grickalice koje nude i okus i nutritivnu vrijednost sve su traženije među odraslim potrošačima
Ako je suditi prema globalnim trendovima, proteinske pločice bez karaktera i grickalice pune šećera mogle bi, barem kad su odrasli kupci u pitanju – otići u zaborav. Industrija snackova, naime, prolazi kroz transformaciju i prilagođava se potrošačima koji sve više pozornosti posvećuje zdravlju i dobrobiti. Prema podacima koje u svom izvješću donosi Mintel (2024.), globalno tržište funkcionalnih snackova premašilo je vrijednost od 30 milijardi dolara i raste godišnjom stopom od osam posto, a potrošači (točnije, njih 62 posto) spremni su platiti i koji cent više za grickalice koje su toliko funkcionalne koliko i ukusne.
Na taj trend odgovara i domaća kompanija Polleo Sport koja je stvarnim učinila scenarij u kojem nakon napornog treninga i bez imalo grižnje savjesti kušate, primjerice, snack koji miriše na pečene pistacije i topljenu čokoladu. Njegov Dubai Protein Bar, proteinska pločica koja kombinira protein sirutke (whey), kadaif, pistacije i čokoladu, jedan je od noviteta iz kolekcije ukusnih, inovativnih, ali i funkcionalnih snackova, idealne alternative tradicionalnim slasticama.
Funkcionalne slastice
Za razliku od tradicionalnih slastica koje su često pune rafiniranog šećera, transmasti i praznih kalorija koje ne pružaju nutritivnu vrijednost, tzv. funkcionalni ili fit snackovi nude uravnotežen omjer makronutrijenata, poput proteina koji pomažu u obnovi mišića, zdravih masti za energiju i minimalne količine šećera, te ne kompromitiraju fitness-ciljeve. Upravo zato sve su češći izbor aktivnih potrošača, bilo da je riječ o rekreativcima bilo poslovnjacima s ispunjenim dnevnim rasporedom. Stoga, kako kažu iz Polleo Sporta, regionalnog lidera te najvećega specijaliziranog lanca trgovina sportske i zdrave prehrane za sportaše, rekreativce i ljude koji se brinu o vlastitom zdravlju, iza svakoga njihova proizvoda stoji predanost kvaliteti, okusu i funkcionalnosti.
Regionalni lider
– Mijenjamo pravila igre jer vjerujemo u balans fitnessa i ukusnih poslastica, uz napomenu da možete imati najbolje iz obaju svjetova. U Polleo Sportu znamo što znači biti posvećen, ganjati rezultate, ali isto tako znamo da ostati na pravom putu katkad znači nagraditi se – ali bez koraka unatrag – poručili su iz kompanije koja, osim poznatoga okusa Dubai, donosi proteinsku alternativu inspiriranu poznatim klasicima poput KitKata, Kinder Buena i drugih slastica, svrstavajući se tako uz bok svjetskim brendovima koji predvode trend fit snackova u kojima se uživa bez kompromisa.
Inače, Polleo Sport nedavno je obilježio 17 godina poslovanja i u tom se razdoblju od tvrtke s jednom trgovinom pretvorio u regionalnog lidera prisutnoga na devet tržišta koji zapošljava više od 170 stručnjaka i entuzijasta i čiji se asortiman može pronaći u mreži od 30 poslovnica, FMCG kanalima regija Adrije i DACH-a te na digitalnim platformama kao što su Amazon, Zalando, ShopAphiteka i Kaufland.de.



