Street Food No.1

Restoran brze hrane brzo može biti i kod vas

Uz pristupačna jela poput burgera, tortilja, ćevapčića, pljeskavica i raznih salata, Street Food No.1 omogućuje i franšizno poslovanje

Velike promjene u društvu dogodile su se od početka 2000-ih godina. Radimo više i ubrzano živimo, sve je više samaca i razvedenih. Nema vremena za svakodnevnu pripremu jela kod kuće, pa se hrana sve češće naručuje. Ni na večeri s prijateljima ili ručki sa suradnicima na poslu ne zaobilazi se naručena hrana. Takva je hrana očito sveprisutna i, prema istraživanjima, ima najveći udio u djelatnosti pripreme jela i pića. Budući da potražnja za njom ne staje, ni usluga brze hrane ne posustaje jer je svakim danom potrebno podmiriti sve više narudžbi.

Smanjena mogućnost neuspjeha

Svojom ponudom Street Food No.1 iz Soblinca u zagrebačkim Sesvetama doskočio je tržišnim zahtjevima i ponudio raznovrsna brza jela za svačiji džep i ukus. Osigurava bogatu ponudu pristupačnih jela, od burgera, tortilja, toplih sendviča preko jela sa žara poput ćevapčića, pljeskavica ili piletine, svježih krumpirića do raznih salata koje mogu biti i zasebni obroci. Uz to omogućuje franšizno poslovanje zainteresiranima za brz rast i razvoj poslovanja u ugostiteljstvu uz malo uloženoga kapitala. Primatelj franšize dobiva sigurnost, definirane troškove, potporu i uigran poslovni sustav zato što na tržište dolazi s već provjerenim proizvodom i načinom poslovanja. Budući da je brend već prepoznat u javnosti, lakše se privlače kupci, a uz upute o otvaranju objekta, pripremi namirnica, zatvaranju i čišćenju osigurane su knjiga recepata te obuka osoblja. Svi franšizeri moraju završiti 14-dnevni ​franšizni trening, pa je rizik od poslovnog neuspjeha mnogo manji nego kad se samostalno kreće u poslovni pothvat.

Raznovrsni korisnici

Poželjno je da se restorani Street Fooda No.1 nalaze u većim naseljima, na njihovu ulazu ili izlazu uz prometnice te u četvrtima s poslovnim zgradama i uredima. Prostor bi trebao biti u području koje okuplja više od 20.000 ljudi na dan, a ciljano su stanovništvo osobe od 25 do 45 godina s prosječnim primanjima. Korisnici su Street Fooda No.1 studenti, samci, obitelji s malom djecom te pripadnici skupine DINK (engl. dual income, no kids – s dvostrukim primanjima i bez djece). Prostor bi trebao biti površine od 45 do 100 četvornih metara, najpogodnije je 65 četvornih metara, te se procjenjuje da bi za početno ulaganje trebalo između 53.300 i 88.000 eura, što uključuje uređenje, početni inventar i oglašavanje. 

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju