URL vs. IRL

Mladi su nikad povezaniji, a nikad usamljeniji

Nova su lica usamljenosti mladi, a ne stariji. Vrijeme je da brendovi preuzmu odgovornost i pomognu u zaustavljanju nove pandemije

Kad se govori o usamljenim ljudima, većina će vjerojatno zamisliti stariju osobu u praznome gnijezdu iz kojega su odavno odlepršala djeca koja vode svoje živote, imaju svoje obveze.

No novo globalno istraživanje 'Nivea Connect Compass', objavljeno početkom mjeseca i provedeno na 30 tisuća ispitanika iz 13 zemalja, razbilo je taj mit i otkrilo novo lice usamljenog Homo sapiensa: on je mlad i zelen, u naponu snage, u dobi između 16 i 24 godine te se, u usporedbi s odrasli(ji)ma, osjeća znatno usamljenije.

Preciznije, od ukupnog broja odraslih ispitanika njih 19 posto osjeća se izolirano, a u spomenutoj ih je dobnoj skupini više – 24 posto. Slične podatke prikupili su istraživači koje su angažirali kompanija Mars i Sveučilište u Manchesteru – ispitali su 50 tisuća ljudi iz pet zemalja te doznali da se usamljeno osjeća 29 posto genzeovaca te 14 posto baby boomera i predstavnika takozvane tihe generacije.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju