Unplugged

Kako je pornostartup OnlyFans nadmašio 'pristojne' biznise

Milijarder Leonid Radvinsky u pregovorima je o prodaji OnlyFansa za osam milijardi dolara, a na stolu je i potencijalni izlazak na burzu

Navedi tri riječi koje te najbolje opisuju, svoje strasti i interese, a zatim definiraj svoju jedinstvenu prodajnu točku (USP). To ćeš učiniti tako što ćeš razmisliti o tome koju jedinstvenu vrijednost nudiš svojim klijentima i odrediš što te razlikuje od drugih.

Na koncu definiraj svoje vrijednosti i osobnost brenda te na koji ćeš je način pokazati (vizualima, tonom, stilom interakcije s klijentima itd.) – ove upute, koje kao da su izvučene iz osnovnog priručnika o brendiranju, navedene su u Pippin Clubu, na jedinstvenoj digitalnoj platformi koja okuplja kreatore OnlyFansa, agencije i pružatelje usluga u takozvanoj industriji​ upravljanja OnlyFansom (OnlyFans management – OFM).

OnlyFans, taj dobro poznati brend u seks-biznisu, uspio je premašiti i najoptimističnija očekivanja – pretvorio se u pravu zajednicu kreatora sadržaja za odrasle koji zarađuju fin novac za sebe, ali i za vlasnika platforme.

Prema medijskim napisima u svibnju, tajnoviti milijarder Leonid Radvinsky, vlasnik platforme, u pregovorima je o njezinoj prodaji za tričavih osam milijardi dolara, a na stolu je i potencijalni izlazak na burzu.

New York Post objavio je pak da Radvinsky ima izazova pronaći kupce jer tradicionalne investicijske kompanije još zaziru od ulaganja u platformu punu eksplicitnog sadržaja, ali ako je suditi prema rastu prihoda, izgledno je da će, barem kad je OnlyFans u pitanju, žeđ za lakom zaradom pobijediti potencijalne ugroze reputacije.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Prijavite se da biste pročitali više.
Ako još nemate račun na našoj web stranici, registrirajte se besplatno i čitajte članke za prijavljene korisnike.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju