
Kako je pornostartup OnlyFans nadmašio 'pristojne' biznise

Milijarder Leonid Radvinsky u pregovorima je o prodaji OnlyFansa za osam milijardi dolara, a na stolu je i potencijalni izlazak na burzu
Navedi tri riječi koje te najbolje opisuju, svoje strasti i interese, a zatim definiraj svoju jedinstvenu prodajnu točku (USP). To ćeš učiniti tako što ćeš razmisliti o tome koju jedinstvenu vrijednost nudiš svojim klijentima i odrediš što te razlikuje od drugih.
Na koncu definiraj svoje vrijednosti i osobnost brenda te na koji ćeš je način pokazati (vizualima, tonom, stilom interakcije s klijentima itd.) – ove upute, koje kao da su izvučene iz osnovnog priručnika o brendiranju, navedene su u Pippin Clubu, na jedinstvenoj digitalnoj platformi koja okuplja kreatore OnlyFansa, agencije i pružatelje usluga u takozvanoj industriji upravljanja OnlyFansom (OnlyFans management – OFM).
OnlyFans, taj dobro poznati brend u seks-biznisu, uspio je premašiti i najoptimističnija očekivanja – pretvorio se u pravu zajednicu kreatora sadržaja za odrasle koji zarađuju fin novac za sebe, ali i za vlasnika platforme.
Prema medijskim napisima u svibnju, tajnoviti milijarder Leonid Radvinsky, vlasnik platforme, u pregovorima je o njezinoj prodaji za tričavih osam milijardi dolara, a na stolu je i potencijalni izlazak na burzu.
New York Post objavio je pak da Radvinsky ima izazova pronaći kupce jer tradicionalne investicijske kompanije još zaziru od ulaganja u platformu punu eksplicitnog sadržaja, ali ako je suditi prema rastu prihoda, izgledno je da će, barem kad je OnlyFans u pitanju, žeđ za lakom zaradom pobijediti potencijalne ugroze reputacije.


