Kampanja #Nepobjedive prerasla je u pokret za osnaživanje žena
Željka Mojzeš Ana Šekrst
Pokrenuta je 2022. u BIPA-i kako bi ženama dala prostor u kojem će one same govoriti o svakodnevnim izazovima s kojima se susreću
Kampanja #Nepobjedive pokrenuta je 2022. kako bi proširila svijest o svakodnevnim izazovima s kojima se susreću žene. Nadahnuta je stvarnim iskustvima i potrebama žena, naglasila je Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga u BIPA-i, a cilj je bio stvaranje platforme koja će ženama dati prostor da se prepoznaju, inspiriraju i osjete potporu. Kampanji se 2023. pridružio i Melem osmislivši samo za nju posebnu liniju proizvoda 'Melem LOVES women'. Sredstva od kupljenih proizvoda te linije prikupljaju se u fond 'Budi Melem' te su namijenjena udrugama i projektima koji osiguravaju potporu ženama. Ana Šekrst, brand managerica za Melem, najavljuje nove proizvode u sklopu ograničene linije kozmetike koja će nastaviti nadahnjivati žene, slaviti ženstvenost i potaknuti ih na daljnje pobjede.
Kako ste pokrenuli kampanju #Nepobjedive?
Mojzeš: – U BIPA-i uvijek nastojimo razumjeti stvarne potrebe svojih kupaca, a u sklopu kampanje #Nepobjedive posebno želimo poduprijeti žene i njihovu snagu da ostanu svoje. Htjeli smo napraviti korak dalje i reći: 'Vrijeme je da same sebi budemo potpora.' Za nas to nije samo marketinška kampanja već i naš način da pridonesemo promjeni percepcije i potaknemo razgovor o ženskoj snazi, i to u najširem smislu.
Kakav je odgovor žena, pa i muškaraca, na #Nepobjedive?
Mojzeš: – Cilj #Nepobjedivih od početka je bio stvarati promjene: ne samo porukama nego stvarnim, konkretnim aktivnostima koje pridonose osnaživanju žena. Tijekom godina kampanja je prerasla u platformu koja okuplja inicijative, projekte i suradnje s istim ciljem: da ženama pruži priliku da ostvare svoj potencijal. Reakcije su uvijek bile pozitivne, a sudeći prema odazivu na aktualnu inicijativu u sklopu suradnje s Melemom, rekla bih da su naša nastojanja zaista prepoznata i jako dobro prihvaćena. Vjerujem da u kampanji #Nepobjedive i žene i muškarci prepoznaju ili sebe ili svoje prijateljice, majke, kolegice, što potvrđuje da tema ženske snage nadilazi spolne granice. Svi mi smo okruženi snažnim ženama koje svakodnevno, često tiho i bez priznanja, pokazuju što znači biti 'svoja' čak i kad je to teško.
Kako je došlo do suradnje s Melemom u kampanji?
Mojzeš: – Suradnja s Melemom bila je prirodan nastavak naše priče. Željeli smo da #Nepobjedive ne budu samo inspiracija već i konkretno djelovanje koje donosi promjenu, a Melem je brend koji dijeli naše vrijednosti. Tako je nastala linija proizvoda 'Melem LOVES women', dostupna ekskluzivno u BIPA-i, a u sklopu koje se dio prihoda 50 centi od svakog prodanog proizvoda donirao u fond 'Budi Melem'. U toj suradnji spojili smo snagu dvaju brendova koji istinski vjeruju u žene i njihovu sposobnost da mijenjaju svijet oko sebe. Priča se nastavlja tako da donacijskim natječajem omogućavamo da se prikupljena sredstva usmjere u projekte i inicijative koje pomažu ženama. To je način da zajednički vratimo zajednici ono što smo zajedno stvorili, vjeru u to da svaka žena može biti nepobjediva.
Zašto ste se odlučili pridružiti kampanji?
Šekrst: – Melem je oduvijek bio više od kozmetičkog brenda, on je simbol njege, topline i potpore. Zato nam je sudjelovanje u kampanji #Nepobjedive došlo sasvim prirodno. Vjerujemo u snagu i otpornost svake žene, u njezinu sposobnost da svakodnevno balansiraju među tisuću uloga i dalje ostanu autentične, hrabre i nježne. Današnje društvo prepuno je izazova. Ne ide sve uvijek prema planu, a uskladiti karijeru, majčinstvo i brigu o sebi često je pravi pothvat. No to su trenuci koji nas oblikuju, uče strpljenju i daju nam snagu da rastemo. Melem želi biti saveznik žena upravo u tim trenucima. Da ih podsjeti koliko su vrijedne te da se i u najzahtjevnijim danima ne zaborave brinuti o sebi, jer briga o sebi nije luksuz, već potreba.
Tako ste ponudili posebnu kolekciju proizvoda.
Šekrst: – Kampanju smo poduprli stvaranjem posebne, limitirane kolekcije 'Melem LOVES Women', kreirane ekskluzivno za #nepobjedive žene i BIPA-ine trgovine. Naš je cilj bio prenijeti poruku da svaka žena zaslužuje osjećaj njege, snage i samopouzdanja svaki dan. Poznatim Melemovim formulacijama, bogatim teksturama i šarmantnim cvjetnim mirisom željeli smo uhvatiti ono neuhvatljivo: trenutak kada se žena osjeća dobro u svojoj koži, kada prihvaća sebe u svim fazama života. Na taj način Melem ne njeguje samo kožu nego i duh. Vjerujemo da ženska snaga raste iz zajedništva, potpore i međusobnog razumijevanja, zato želimo biti dio te priče koja nadahnjuje.
Kako ste je osmislili?
Šekrst: – Inspiraciju smo pronašli u stvarnim ženama, onima koje svakodnevno balansiraju između obitelji, posla, obveza i snova. Ženama koje, unatoč svemu, ne odustaju; koje se katkad umore, ali nikada ne prestaju voljeti i davati. Željeli smo stvoriti kolekciju koja ih razumije i koja će im pružiti mali trenutak mira i nježnosti u danu. Kolekcija 'Melem LOVES Women' donosi prepoznatljive Melemove formule koje žene već godinama vole, obogaćene neodoljivim, cvjetnim mirisom i posebno dizajniranim pakiranjima koja slave njihovu eleganciju i unutarnju snagu. Svaki proizvod priča priču o ženi koja zna tko je, koja grli i uspjehe i padove, svjesna da je upravo ti trenuci čine #nepobjedivom.
Koje ćete novosti uvesti u kolekciju?
Šekrst: – Melem uvijek osluškuje potrebe svojih korisnica. Znamo da se današnje žene suočavaju s mnogo izazova i zato želimo i dalje stvarati proizvode koji ne donose samo njegu već i potporu. U planu su nove limitirane edicije i inovacije koje će nastaviti slaviti žensku snagu, ali i širiti poruku važnosti međusobnog razumijevanja i suradnje bez obzira na spol. Vjerujemo da nam svima, u društvu punom brzine i pritisaka, treba više topline, potpore i suosjećanja. Melem će zato i dalje ostati predan ne samo brizi za kožu nego i brizi za društvo, jer prava ljepota dolazi iznutra, iz povezanosti, nježnosti i iskrene želje da budemo jedni drugima melem.
Koliko ste dosad prikupili sredstava i u što su utrošena?
Mojzeš: – U kampanji 'Melem LOVES women' prikupili smo 25.000 eura. Ta sredstva dodjeljujemo na donacijskom natječaju koji je namijenjen udrugama, institucijama i organizacijama koje se bave osnaživanjem žena. U sklopu te inicijative simbolično zatvaramo krug: ono što je počelo kao čin potpore kupnjom, pretvorilo se u stvarnu pomoć i konkretne promjene. Najljepše je u svemu tome kad se vidi kako se dobra energija zaista vraća. Počeli smo s kampanjom koja podsjeća žene na njihovu snagu, a sad one tu istu snagu vraćaju natrag svojim idejama i projektima. Ponosni smo na to što kao brend imamo priliku povezati ono što radimo s onim u što vjerujemo kao ljudi.
*Sadržaj nastao u suradnji s BIPA-om
