agencije

Suživot ljudi i botova: Tko zna, zna da mora učiti

Nijednoj agenciji ne pada na pamet prepustiti se umjetnoj inteligenciji i njezinoj generiranoj kreativnosti

Botovi još ne rade posao umjesto ljudi u agencijama, ali obavljajući neke automatizirane poslove služe kreativcima osloboditi vrijeme za osmišljavanje ideja. Zasad povećavaju produktivnost, ali marketinškim stručnjacima ne pada na pamet dati im izrađivati kampanje. Iako nitko ne zna što će donijeti tehnologija budućnosti, kreativnost je i dalje povlastica ljudi. Važno je samo da je ne ubije preveliko oslanjanje na tehnologiju.

Prema riječima Manuele Šole, generalne menadžerice i vlasnice Komunikacijskog laboratorija, u toj agenciji upotrebljavaju alate temeljene na umjetnoj inteligenciji, ali isključivo kao podršku – ne kao zamjenu za znanje, iskustvo i kreativnost ljudi.

AI im pomaže u analizi podataka, istraživanju, strukturiranju sadržaja i organizaciji zadataka, ali temelj svakoga strateškog prijedloga i dalje dolazi od tima.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju