
Od uvida u starenje kože do revolucionarnog AI beauty savjetnika

Neki od novih L’Oréalovih proizvoda koriste tehnologiju vertikalne poljoprivrede za uzgoj biljnih sastojaka pomoću umjetne inteligencije
L’Oréal će na sajmu Viva Technology koji se održava u Parizu od 11. do 13. lipnja predstaviti najnovije inovacije za personaliziraniju, inkluzivniju i održiviju ljepotu te omogućiti ekskluzivan uvid u nadolazeće proizvode.
Neki od njih su L’Oréal Longevity Integrative Science™ koji cilja uzroke biološkog starenja; tehnologija vertikalne poljoprivrede za uzgoj biljnih sastojaka pomoću umjetne inteligencije; YSL Beauty Hyper Look Studio za repliciranje viralnih make-up lookova; i L’Oréal Paris Beauty Genius s Agentic AI i integracijom WhatsAppa za dublje povezivanje s potrošačima.
Nove granice dugovječnosti
L’Oréal Longevity Integrative Science™ spaja tehnološke inovacije i stručnost u njezi kože kako bi se prešlo s korektivne na preventivnu njegu, ciljajući uzroke biološkog starenja i produljujući stanično zdravlje kože. L’Oréalov Wheel of Longevity dekodira biološko starenje kože i otkriva tajne devet međusobno povezanih obilježja starenja koristeći platformu Longevity AI Cloud™.
Lancôme Cell BioPrint, razvijen s NanoEntekom, predstavlja revoluciju razumijevanja kože potrošača, utemeljene na znanosti o dugovječnosti. Prijenosni dijagnostički uređaj veličine čipa omogućuje potrošačima uvid u pravac starenja kože i prijedloge za rješenja koja mogu preokrenuti biološku dob njihove kože.
Lancôme RÉNERGIE NANO-RESURFACER 400 BOOSTER je uređaj nove generacije za kućnu njegu kože, dizajniran da poboljša prodiranje aktivnih sastojaka seruma Rénergie H.C.F. Triple za kliničke rezultate kod kuće. Uređaj koristi patentiranu nano-čip tehnologiju s 400 ultra-preciznih nano-vrškova koji stvaraju nevidljive mikrokanale na koži – bez boli i potrebe za oporavkom.
Nove granice održivosti
Interstellar Lab's BioPods, tehnologija vertikalnog uzgoja omogućuje kultivaciju biljnih sastojaka u slojevima pomoću umjetne inteligencije. Tehnologija osigurava potpunu kontrolu nad rastom biljaka, optimizira potrošnju vode i energije te omogućuje visoku kvalitetu sastojaka za kozmetiku.
Osmobloom™ je revolucionarna tehnologija hvatanja mirisa iz zraka za razvoj jedinstvenih parfema. Rezultat ekskluzivnog partnerstva s Cosmo International Fragrances, vodećim laboratorijem za sastojke, Osmobloom™ hvata mirisne molekule cvijeta, a da ga pritom ne oštećuje, uključujući i cvijeće čiji se miris prije nije mogao prirodno ekstrahirati. Osmobloom™ je zaslužan za miris tuberoze u mirisu "Private Talk" iz kolekcije Anatomy of Dreams brenda Valentino Beauty.
L’Oréal Professionnel AirLight Pro, razvijen sa Zuvi, revolucija je u sušenju kose – koristi zrak, toplinu i po prvi put infracrvenu svjetlost kako bi ubrzao isparavanje vode. Rezultat je do 21% brže sušenje, do 55% više hidratacije i do 19% manja potrošnja energije.
Nove granice beauty usluga
U suradnji s Metom, L’Oréal Paris Beauty Genius, 24/7 osobni beauty asistent s Agentic AI, uskoro će biti dostupan putem WhatsAppa. Meta i L’Oréal redefiniraju način na koji potrošači otkrivaju i razumiju ljepotu kroz personalizirane savjete u najkorištenijoj aplikaciji za razmjenu poruka.
La Roche-Posay Spotscan+Coach je prva aplikacija za akne koja kombinira naprednu AI analizu kože s personaliziranim rutinama i emocionalnom podrškom. Kroz suradnju s aplikacijom Calm, korisnici će imati pristup meditacijama, vježbama disanja i alatima za bolje spavanje – sve za holističko blagostanje i smanjenje stresa povezanog s aknama.
Noli (“No one like I”) je prvi AI pokretani multibrend beauty marketplace startup, koji uz podršku L’Oréala transformira način na koji ljudi otkrivaju i kupuju kozmetiku. Noli djeluje kao beauty savjetnik koristeći podatke iz više od milijun skeniranih lica i tisuće formulacija za precizne preporuke proizvoda dostavljene na kućnu adresu.
Agentic Consumer Care - uz Salesforceovu generativnu AI tehnologiju, L’Oréal transformira korisničku podršku tako da oslobađa agente rutinskih zadataka, omogućujući im dublju i personaliziraniju interakciju s potrošačima.
Nove granice kreativnosti i kulture
YSL Beauty Hyper Look Studio - mjesto gdje se susreću društvene mreže i YSL make-up umjetnost. Gosti mogu odabrati viralni beauty look s feeda i isprobati ga virtualno kroz jedinstvenu transformaciju u stvarnom vremenu.
CreAltech je kreativni laboratorij za kreiranje beauty sadržaja L’Oréala. Pomoću generativne umjetne inteligencije, Googlea, Adobea i OMI-ja, omogućuje timovima generiranje tisuća jedinstvenih vizuala, tekstova i videa prilagođenih različitim platformama i tržištima.



