
Sweeney s trapericama, Thompson s križem i mačem

I dok se javne osobe poput Thompsona ili američke ikone desnice Bena Shapira javno deklariraju kao anti-wokeri, glumici Sydney Sweeney ta je uloga dodijeljena
I dok dio hrvatske javnosti slavi svog idola Marka Perkovića Thompsona, na drugom kraju svijeta američke konzervativne struje pronašle su svoju novu junakinju, prelijepu, rasnu glumicu Sydney Sweeney. No iako su, ideološki gledano, skupine obožavatelja u zemlji Hrvata i dalekoj nam Americi na istoj strani spektra, Sweeney i Thompson, u suštini, nemaju ništa zajedničko. I ne, ne misli se tu na njihovu pojavnost, činjenicu da je Thompson muškarac koji paradira s križem i mačem, a Sweeney zgodna i talentirana plavuša u trapericama brenda American Eagle, nego to što su on svjesno, a ona nesvjesno postali simboli navodnog otpora woke-agendi.
Thompson, naime, već tri desetljeća vrlo otvoreno i deklarativno zastupa (i monetizira) stajališta koja se protive liberalnoj kulturnoj matrici, a Sweeney to, barem ne javno, nikad nije napravila (a niti potvrdila medijske napise da je glasala za aktualnog predsjednika Trumpa). Nju su društvene mreže odlučile pretvoriti u novu zvijezdu anti-woke-pokreta i to zbog nemušte marketinške kampanje koju je snimila za American Eagle.
Bolna smrt wokea
Taj je brend, podsjetimo, Sydney Sweeney angažirao u reklami u kojoj se poigrava riječima geni (engl. genes) i jeans, što nije najbolje sjelo woke-publici, koja je reklamu proglasila rasističkom, eugeničkom. Osim toga, zamjerila je i seksualizaciju glumice, kadrove u kojima kamera polako prati siluetu njezina tijela (anti-woke-ekipa je to, dakako, slavila). American Eagle je na snažne reakcije na društvenim platformama reagirao priopćenjem da je isključiva svrha kampanje bila promovirati njegove traperice, iza toga se nije krila nikakva politička agenda.



