marketing

Brendovi otkrivaju moć (i rizik) suradnje s tradwife influencericama

Fenomen tradwifea, koji slavi „savršenu domaćicu“, postao je profitabilan biznis – ali i reputacijski rizik za brendove koji ga prihvaćaju

Poznata influencerica s više od petnaest milijuna pratitelja Nara Smith sklopila je još jednu lukrativnu poslovnu suradnju, i to s modnim brendom Reformation. S brendom koji obožavaju javne osobe poput Emily Ratajkowski ili Jessice Albe lansirala je kolekciju koja u cijelosti odražava njezin uglancani, ženstveni stil besprijekorne žene, majke, kraljice. Naime, Nara posljednjih godina slovi kao jedna od najpoznatijih tradwives ili, kako sâm naziv upućuje, influencerica tradicionalnih supruga.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju