Trendovi
Frankenstein i woke: Kako je počeo val modernog ragebaita
16. prosinca 2025.
foto Shutterstock
Manipulativan sadržaj koji danas oblikuje feedove, zaradu influencera i cilja na naš bijes postao je pogonsko gorivo za algoritme
Još u ranim danima woke-trenda, prije sedam godina, britanski tabloid The Sun objavio je priču (ako se to uopće može tako nazvati) o osjetljivim studentima, pahuljicama (engl. slowflake), koji su, zamislite užasa, Frankensteina proglasili neshvaćenim likom; žrtvom, a ne čudovištem. Uvredljivim naslovom, i za sirotog Frankensteina i za studente, The Sun je začinio članak koji je, u biti, jedan od ranih primjera ragebaita (mamca za bijes).
BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci
Woke kultura
Woke kultura: Počelo je otkazivanje otkazivanja
Očito nijedan biznismen, barem američki, nikada nije istinski vjerovao u woke pokret kao posljednju slamku spasa svijeta preoblikovanjem u divno, dugininim bojama išarano društvo sretnih, jednakih, uključivih jedinki. Igrala se predstava, jer se moralo, u protivnome bi biznis i profit bili otkazani. Sada se više ne mora
Woke
Za kolaps woke pokreta nije kriv Trump, nego kompanije
Walmart, Lowe's, Harley-Davidson, Amazon, Jack Daniel's i McDonald's tek su neke od kompanija koje su objavile da odustaju od programa uključivog zapošljavanja i antidiskriminacijskih politika, a neki čak i od sudjelovanja u manifestacijama koje nisu 'poslovne prirode', poput LGBTQ+ parade, i njihova sponzoriranja
Biznis i politika
Populizam: U Hrvatskoj nije samo politička strategija nego i dominantan način komunikacije
Populizam je na ovim prostorima postao ne samo politički alat nego i prevladavajući način vođenja javnoga diskursa, u kojemu se složeni društveni i ekonomski problemi pojednostavnjuju, a strah i nepovjerenje iskorištavaju za mobilizaciju birača
