
Multikanalna zbilja: Kako izgraditi zajednicu u grupama i na platformama

Zna se, valjda, koga ćete naći na Fejsu, koga na LinkedInu, koga na TikToku, ali tinja želja personalizirati ponudu i doprijeti do svakog pojedinca
Otkako je TikTok ušao na velika vrata u svijet društvenih mreža u pretpandemijsko i pandemijsko vrijeme, na prvu se učinilo da se brendovi nisu ni snašli, a već su morali imati posebnu strategiju i za tu kinesku platformu. Cijela generacija Z iz dosade je u 2020. prešla na tu društvenu mrežu i ostalo je, kako bi se reklo, povijest.
Od tada do danas čini se kao da su svi došli na TikTok, a ako i nisu, TikTok je došao k njima jer su i Facebook i Meta uveli videosadržaj koji je kopija TikToka. Platforme su se podijelile na stare i mlade, na nišne i mainstream. Najstariji su na Facebooku, oni srednji gotovo na svemu, biznismeni su na LinkedInu, a najmlađi glume buntovnike pa traže alternativu.
Nikada nije bilo teže ići ukorak s trendovima na tržištu, a opet nikada nije bilo lakše postati viralan i napraviti dobru strategiju za društvene mreže. Pa kako se onda snaći u svemu tome?