Pametni luksuz: Kako su nas osvojili korejski kozmetički brendovi
K-beauty je transformirao način na koji se doživljava svakodnevna njega. Zato ne čudi da potražnja kontinuirano raste
Do prije nekoliko godina korejska kozmetika bila je egzotična pojava na domaćem tržištu. Šarene ambalaže, neobični sastojci i složeni rituali njege kože činili su se poput prolaznog internetskog trenda. Danas su proizvodi s oznakom 'Made in Korea' postali nezaobilazan dio drogerijskog asortimana, a K-beauty je prerastao iz niše u mainstream kategoriju.
Rast popularnosti korejske kozmetike u Hrvatskoj nije rezultat tradicionalnog marketinga, nego društvenih mreža. Platforme poput TikToka, Instagrama i YouTubea odigrale su ključnu ulogu u popularizaciji rutina njege kože od više koraka te korištenju specifičnih sastojaka. Generacija Z i mlađi milenijci, digitalno pismene generacije sklone eksperimentiranju i plaćanju više za proizvod koji ima jasnu priču i dokazano djelovanje, postali su glavni pokretači potražnje korejskih brendova.
U posljednjih pet godina hrvatske drogerije postupno su proširile ponudu korejskih brendova, od pionira poput Misshe i Holika Holike, do novijih favorita kao što su Cosrx, Some by Mi ili Beauty of Joseon. Korejski proizvodi danas zauzimaju cijele police, dok su online trgovine s K-beauty asortimanom postale stalni kanal kupnje za mlađu publiku. To su nam potvrdili i iz domaćih drogerija.
