
Počele su igre grafova u potrazi za inteligentnim životom na LinkedInu

Došlo je doba da se megapopularna korisnička baza poslovnjaka i onih koji traže posao jače poveže s drugim Microsoftovim softverskim alatima
Ima li boljeg načina da LinkedInov CEO Ryan Roslansky najavi proširenje svojih dužnosti u Microsoftu nego s pomoću LinkedIna kojim uspješno upravlja? Iz njegove pozicije sigurno nema, a unatoč širenju utjecaja te društvene mreže orijentirane ponajprije prema biznisu kritičari bi svejedno pronašli razloge zašto su objave novosti na toj platformi neisplativ utrošak vremena.
Ipak, rezultati Roslanskog u LinkedInu od 2020. do danas pokazuju da nešto dobro radi s tom mrežom, pa onda ne iznenađuje što ga je CEO cijelog Microsofta Satya Nadella odabrao da proba nešto napraviti i s drugim proizvodima toga tehnološkoga globalnog diva. Prva objava o tome uslijedila je početkom ovoga mjeseca.
Najprije je Nadella obavijestio zaposlenike Microsofta internim dopisom da Roslansky dobiva u zadaću nadzor odjela koji se bavi softverskim proizvodima za male biznise, što podrazumijeva i aplikacije Teams, Copilot i Microsoft 365 (bivši Office). O tome je potom Roslansky javno obavijestio sve zainteresirane na LinkedInu.
Mediji su u međuvremenu nagađali što će sve to značiti, a washingtonski Semafor prošlog tjedna prenio je da Roslansky želi očuvati ono što je danas LinkedIn. Naravno, i pritom ponešto promijeniti.