Trendovi

Sreća prati samo hrabre: Oh, OOH, DOOH, POOH!

Inovacije su učinile DOOH kampanje interaktivnijima nego ikad, no u programatskom oglašavanju i dalje znatno zaostajemo

Digitalni zasloni koji prepoznaju ciljanu publiku i QR kodovi s pomoću kojih ljudi odmah mogu dobiti pristup oglašenom proizvodu ili usluzi pretvorili su nekadašnje obične ulične plakate u trenutačno najživlji i najinteraktivniji format oglašavanja. Vanjski oglasi poput plakata i billboarda (skraćeno OOH, out-of-home) danas su, naravno, digitalizirani, pa su uzbudljive i DOOH (digital out-of-home) kampanje koje predstavljaju sve vanjske vrste oglasa, ali u digitalnom obliku. Na primjer, svaka animacija na velikom ekranu pokraj koje prođete u automobilu u gradu digitalno je vanjsko oglašavanje.

Sve je traženiji i automatizirani zakup oglasa na tim digitalnim ekranima i na svim drugim digitalnim platformama, primjerice na Googleu i društvenim mrežama, što se naziva programatsko oglašavanje, odnosno pOOH ili prOOH (programmatic out-of-home). U praksi to znači da oglašivač može u stvarnom vremenu zakupiti prikaz oglasa na ekranu, birati lokaciju i vrijeme prikazivanja tog oglasa, ali i pratiti publiku na koju taj oglas cilja. Privlačni su oglašivačima pa tehnološki spremnim specijalistima za vanjsko oglašavanje prihodi mahom rastu dvoznamenkasto.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju