
Sreća prati samo hrabre: Oh, OOH, DOOH, POOH!

Inovacije su učinile DOOH kampanje interaktivnijima nego ikad, no u programatskom oglašavanju i dalje znatno zaostajemo
Digitalni zasloni koji prepoznaju ciljanu publiku i QR kodovi s pomoću kojih ljudi odmah mogu dobiti pristup oglašenom proizvodu ili usluzi pretvorili su nekadašnje obične ulične plakate u trenutačno najživlji i najinteraktivniji format oglašavanja. Vanjski oglasi poput plakata i billboarda (skraćeno OOH, out-of-home) danas su, naravno, digitalizirani, pa su uzbudljive i DOOH (digital out-of-home) kampanje koje predstavljaju sve vanjske vrste oglasa, ali u digitalnom obliku. Na primjer, svaka animacija na velikom ekranu pokraj koje prođete u automobilu u gradu digitalno je vanjsko oglašavanje.
Sve je traženiji i automatizirani zakup oglasa na tim digitalnim ekranima i na svim drugim digitalnim platformama, primjerice na Googleu i društvenim mrežama, što se naziva programatsko oglašavanje, odnosno pOOH ili prOOH (programmatic out-of-home). U praksi to znači da oglašivač može u stvarnom vremenu zakupiti prikaz oglasa na ekranu, birati lokaciju i vrijeme prikazivanja tog oglasa, ali i pratiti publiku na koju taj oglas cilja. Privlačni su oglašivačima pa tehnološki spremnim specijalistima za vanjsko oglašavanje prihodi mahom rastu dvoznamenkasto.