Rinijev efekt

Stručnjaci zabrinuti: Skincare se počeo prodavati i djeci iz vrtića

Brendovi obećavaju samopouzdanje i igru, no kritičari upozoravaju da je prodaja skincarea djeci nepotrebna i potencijalno štetna

Glumica Shay Mitchell, najpoznatija po ulozi u seriji 'Slatke male lažljivice', odlučila je iskoristiti svojih pet minuta slave i pokrenuti biznis. To slavni rade, zar ne? Prva je opcija, dakako, kozmetička industrija, ali ona je odlučila biti drukčija, odvažnija, odabrati lukrativnu nišu koja još nije pretjerano zasićena brendovima.

S razlogom, ali Mitchell je to očito smetnula s uma. Naime, ta je glumica i majka (što je važno u ovoj priči) lansirala Rini, kozmetičku liniju za njegu kože namijenjenu djeci od druge godine naviše. Da, dobro ste pročitali – od druge godine.

Linija uključuje hidrogel-maske za lice, hidratantnu i onu za njegu kože nakon sunčanja, u obliku jednoroga, pande i psića. Sve je to 'dermatološki testirano', sadržava 90-ak posto prirodnih sastojaka i proizvedeno je u suradnji s južnokorejskim laboratorijima, zbog čega se Riniju dodaje predznak K-beauty.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju