Trendovi

Uvijek vruće direktorsko mjesto: Jedna glava, a više šešira

Direktor marketinga u jakim kompanijama odavno ne obavlja samo marketinške zadatke, nego preuzima odgovornost za mnoge važne poslovne odluke

Direktori marketinga prerasli su odavno zadatke u oglašavanju te su počeli preuzimati dodatna važna poslovna područja. Njihovo polje djelovanja neprestano se širi te sudjeluju u brojnim poslovnim odlukama, pa se možemo zapitati u kojem će se smjeru njihova odgovornost razvijati.

Što će na kraju uopće biti direktor marketinga i hoće li postojati? Današnji direktori marketinga svakako očekuju daljnje promjene, što potvrđuju i novi nazivi za to radno mjesto diljem svijeta.

Koja je to osoba?

Nekoliko je ključnih zadataka, prema mišljenju direktorice Korporativnog marketinga u Podravci Sanji Garaj Miloš, koje svaki direktor marketinga mora odraditi uz osnovne marketinške zadatke. Prvim i najvažnijim smatra upravljanje ljudima usmjeravanjem, usklađivanjem, motiviranjem i potporom jer su marketinški timovi kreativni i stoga katkad fluidni i polivalentni. Potrebno je, naglasila je, stoga mnogo energije kako bi se ta kreativnost usmjerila u željenom smjeru te koordinirala među sobom i vanjskim partnerima. Idealno joj je kada su u timu ljudi raznih profila koji se dopunjuju i propitkuju međusobno.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju