Vikend

Kako zaštititi brend: Pravna lekcija iz slučaja Plava kamenica

Chef Mario Mandarić registrirao je žigove poznatog gastro portala. Odvjetnik objašnjava što učiniti kada netko registrira tuđi brend

Poznati chef Mario Mandarić izazvao je pravu buru u gastronomskoj zajednici objavom na Facebooku u kojoj je otkrio da je vlasnik registriranih žigova 'Kult Plave Kamenice' i 'Plava Kamenica'. Portal koji godinama posluje pod tim imenom našao se u nezavidnoj poziciji. Naime, čini se da već neko vrijeme netko drugi posjeduje prava na njihov brend. Objava je pokrenula pitanja o tome kako je moguće da digitalni medij koji se predstavlja kao 'najutjecajniji gastro portal u regiji' nije zaštitio vlastiti naziv.

Odvjetnik Stefan Martinić objašnjava što ovaj slučaj znači iz pravne perspektive i koje opcije postoje za one koji se nađu u sličnoj situaciji. Njegova analiza pruža važan uvid u funkcioniranje sustava zaštite žigova i mogućnosti za osporavanje registracija koje nisu učinjene u dobroj vjeri.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci