Zeleno i digitalno

Digitalno oglašavanje: Top-trendovi koji oblikuju društvene mreže

Pametno korištenje AI-ja, mikroviralnost i dugi formati samo su neki od trendova kojima brendovi ove jeseni osvajaju publiku

Prije nego što je postala milijarderka s dvoje djece i kozmetičkim carstvom Kylie Cosmetics, Kylie Jenner bila je 'samo' članica glavne postave reality-šoua 'Keeping Up With Kardashians', tinejdžerica koja je svoju instagramsku publiku osvajala estetikom Tumblra, fluorescentnim bojama kose i napućenim usnama, za koje nije htjela priznati da nisu potpuno prirodne. Bilo je to doba suptilnijih filtara (bez dorada FaceAppa) i procvata selfieja, u kojem se tada 18-godišnja Jennerica snalazila kao riba u vodi. S obzirom na to da je okupila zavidan broj pratitelja koje je interesirala njezina make-up rutina, s majkom menadžericom Kris Jenner lansirala je prvu kozmetičku liniju, a svoj internetski alter ego nazvala King Kylie.

U povodu proslave desete godišnjice lansiranja brenda Kylie Cosmetics Jenner je lansirala novu kampanju te King Kylie vratila u život. Osim što je objavila neku vrstu sequela promotivnog videa iz ere King Kylie, snimila je pop-pjesmu s duom Terror Jr., lansirala kolekciju s redizajniranim vizualima, fotografijama i bojama iz tog doba. Ako mislite da ta kampanja s milijunskim proračunom i jednim od najvećih pop-kulturnih fenomena današnjice (što god mislili o Kardashiankama, one jesu marketinške genijalke) nije primjenjiva ili se ne može preslikati na komunikaciju domaćih oglašivača, varate se. Jer, Kylie Jenner, odnosno King Kylie, slijedi zadnje digitalne/marketinške trendove koje uz malo truda i kreativnosti može primijeniti doista svatko.

Kako je sve počelo

Naime, trendovi na društvenim mrežama pokazuju da autentičnost, iskrenost i neposrednost najbolje kotiraju kod potrošača svih generacija. I da, zvuči kao marketinška floskula, ali kad se pametno 'prevede' u praksu, na profile društvenih platformi, dobar je mamac za potrošače, jačanje engagementa i lojalnosti prema brendu. Američke marketinške konzultantice za male biznise koje stoje iza tvrtke Start Something na svom su blogu nedavno zabilježile nekoliko najnovijih trendova u svijetu digitalnog marketinga, a prvo im se na popisu našlo upravo ovo što je King Kylie napravila: trend evociranja uspomena, vraćanja na početak koji igra na toliko voljen osjećaj nostalgije.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju