
Infobip predstavio novi AI alat koji olakšava korisničko iskustvo

Ivan Ostojić, Infobip
CXOP omogućuje kompanijama da prijeđu sa statičkih radnih procesa na inteligentne, empatične interakcije u velikim razmjerima
Kako bi brendovi imali mogućnost da korisničko iskustvo bude dinamično, usmjereno na ciljane razgovore u marketingu, prodaji i podršci, Infobip je predstavio svoje novo AI rješenje Conversational Experience Orchestration Platform (CXOP) koje omogućuje trenutačnu, relevantnu i besprijekornu interakciju s korisnicima, bez obzira na kanal.
Kako navode iz Infobipa u priopćenju, nastavak je to na Infobipov AI HUB i ugradnju agentske umjetne inteligencije u cijeli Infobipov paket proizvoda, kojime se u jednu platformu objedinjuju kanali, podaci i automatizacija.
- CXOP omogućuje kompanijama da prijeđu sa statičkih radnih procesa na inteligentne, empatične interakcije u velikim razmjerima. To je temeljni korak prema izgradnji korisničkih iskustava temeljenih na umjetnoj inteligenciji koja pokreću mjerljiv poslovni utjecaj - rekao je Ivan Ostojić, glavni poslovni direktor u Infobipu.
CXOP je izgrađen na tehnologiji Microsoft Azure OpenAI unutar Foundry modela te koristi AI agente za upravljanje personaliziranih customer journeya putem kanala poput WhatsAppa, RCS-a i web chata. Ti agenti razumiju kontekst, djeluju autonomno i surađuju s ljudskim timovima kada je to potrebno, smanjuju troškove i vrijeme do rješavanja upita te poboljšavaju lojalnost.
- Korištenjem agentske umjetne inteligencije umjesto automatizacije temeljene na pravilima, Infobipov novi CXOP predstavlja poboljšanje korisničkog iskustva. Dostupno unutar Microsoft Azure Marketplacea, klijenti mogu pristupiti takvim certificiranim proizvodima i eliminirati složenost upravljanja odnosima s pojedinačnim dobavljačima - rekla je Myladie Stoumbou, viša direktorica za ISV partnerstva u Microsoftu.
CXOP koristi mrežu inteligentnih, agentskih AI asistenata koji razumiju namjeru korisnika. S CXOP-om tvrtke mogu povećati konverziju potencijalnih klijenata i učinkovitost kampanje personalizacijom u stvarnom vremenu, podržati hibridne timove s ljudskim uključivanjem u složene slučajeve te brzo pokretanje s opcijama implementacije bez koda ili s punim kodom.