Na Instagramu profilu glumice i aktivistkinje Angeline Jolie osvanula je vijest da pokreće vlastiti i prilično jedinstveni modni biznis. Njen Atelier Jolie je, kako ga opisuje, suvremena modna kuća koja kupcima pruža mogućnost da postanu dizajneri, pa je pozvala potrošače da surađuju s krojačima, kreatorima tkanina i uzoraka te obrtnicima kako bi zajedno stvorili unikatne modne komade.
Atelier će, očekuje njegova slavna vlasnica, doprinijeti demokratizaciji mode, biti ‘kreativni kolektiv‘, a ne tipični modni brend.
– Koristit ćemo samo odabranu, kvalitetnu vintage tkaninu i deadstock (engl. neiskorišteni i neprodani materijal). Moći ćete popraviti ili preraditi komad iz svog ormara, osvježiti ga, usavršiti kroj, udahnuti novi život u nešto što je trebalo biti bačeno te tako sudjelovati u kreiranju kvalitetne odjeće s osobnim značajem – poručila je Jolie putem društvenih mreža.
Aktivistička moda
Poduzetnica se nada da će izgraditi i zajednicu oko svog ateljea, jer je ‘više umjetnica nego poslovna žena‘, a brend kani graditi zajedno s kupcima. Atelier Jolie bi tako trebao postati mjesto koje spaja kreativce s vještim, stručnim krojačima i obrtnicima, a za očekivati je da će ubuduće na crvenom tepihu nositi odjeću koju je za nju i prema njenim zamislima kreirala ekipa iz Ateliera budući da je na stranici zapisala da „svi mogu kreirati nešto, zašto onda žudjeti za dizajnerskom odjećom?“. Iako nije poznat datum kad će Atelier Jolie otvoriti vrata svojim kupcima, magazin W predviđa da će projekt neće zaživjeti prije ove jeseni. Također, naveli su da za razliku od sličnih brendova slavnih osoba, Atelier Jolie (izgleda) ne planira biti izvor velike zarade za Jolie; on je više, kako ga zovu, passion projekt nego lukrativni biznis. S obzirom na to da je aktivna humanitarka koja već godinama surađuje s organizacijama koje brinu o izbjeglicama (naročito UN-ovim Refugee Agencyijem), očekuje se da će u njenom projektu sudjelovati upravo izbjeglice ili pripadnici ugroženih skupina. Jolie su tijekom njene karijere odijevali vodeći svjetski dizajneri, a posljednjih godina naginje održivijem stilu, bira vintage odjeću, a svoje haljine posuđuje kćerima za crveni tepih.