Život
StoryEditor

BalCannes: U tri jednostavna koraka do priznanja regionalnih kreativaca

23. Listopad 2022.

Prijaviteljima će biti dostupno čak 13 kategorija iz spektra poslovnoga djelovanja te će u svakoj od njih biti moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili brončanu nagradu

U tijeku su prijave na novo izdanje BalCannesa, natjecanja koje okuplja regionalnu komunikacijsku industriju te odabire najbolje projekte, agencije i oglašivače, koji će biti proglašeni pod reflektorima velike dvorane Dana komunikacija.

Prijaviteljima će biti dostupno čak 13 kategorija iz spektra poslovnoga djelovanja te će u svakoj od njih biti moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili brončanu nagradu. Na natjecanje se mogu prijaviti etablirane agencije ili one koje se tek probijaju na kreativnoj sceni, a ekipa iz Hrvatske udruge reklamnih agencija (HURA) koja stoji iza organizacije, navela je kako izgledaju koraci do priznanja regionalnih kreativaca:

1. Ispunite online prijavnicu

Popunite jednostavnu prijavnicu u kojoj ćete navesti osnovne podatke koji su organizatoru potrebni u slučaju osvajanja nagrade: naziv projekta, ime agencije i klijenta, kategoriju prijave te podatke o tvrtki prijavitelju.

2. Uploadajte natjecateljski projekt

Svoj projekt možete prezentirati na dva načina: u obliku videosažetka (maksimalno 2 minute u formatu mp4, min. rezoluciji 1280 x 720 i veličini do 500 mb) ili PDF dokumenta ako je rad takav da ne zahtijeva videosažetak. Prilikom prijave odabirete samo jedan od ova dva ponuđena načina prezentiranja rada.

U oba slučaja, zbog neutralnosti ocjenjivanja, nigdje u prijavnom materijalu videosažetka ili.PDF dokumenta nije dozvoljeno navođenje podataka o primarnoj agenciji, autorima rada, strateškim partnerima i pojedincima koji su sudjelovali u izradi.

3. Predajte glavni vizual i sažetak glavnog izazova briefa (max. 150 riječi)

Glavni vizual kampanje predajete za korištenje u promidžbene svrhe u formatu.jpg/.jpeg (preporučeno A4), minimalne rezolucije 300 dpi. Predajete i sažetak glavnog izazova briefa (maksimalno 150 riječi), vašeg rješenja te postignutih rezultata. Upravo taj sažetak bit će objavljen u slučaju da vaš projekt bude shortlistan među najbolje.

Na natjecanje se mogu prijaviti cjelovite, integrirane kampanje te pojedinačne, jedinstvene dijelove unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju provođene tijekom dvogodišnjega kvalifikacijskog perioda od 20. kolovoza 2020. do 20. studenog 2022.

Pravilnik s detaljnim informacijama o natjecanju pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.

27. travanj 2024 06:13