I dok su oglašivači morali platiti rekordnih sedam milijuna dolara za 30 sekundi medijskog prostora tijekom prijenosa Super Bowla, glazbenica Rihanna za promociju vlastitog brenda nije platila ni centa. Osim što je iskoristila nastup da bi svijetu obznanila da je trudna s drugim djetetom, glazbenica je u jednom trenutku izvukla puder u kamenu i popravila šminku. Naravno, nije bilo riječ o bilo kakvom puderu već o Invisimatte Blotting Powder njenog brenda Fenty Beauty koji je u nekoliko sati od nastupa postao jedan od najtraženijih kozmetičkih proizvoda ikad.
Kako prenosi portal WWD, taj je potez osigurao Rihanni i njenom proizvodu medijske objave u vrijednosti od 5,6 milijuna dolara u prvih 12 sati, a plesači koji su nosili njen modni brend Savage x Fenty zaradili su 2,6 milijuna dolara vrijedne objave. Uključe li se u to objave koje se tiču samog nastupa, ali i velike vijesti o trudnoći, Rihanna je u 12 sati osigurala PR vrijedan 88,3 milijuna dolara što je čak 27 posto od ukupne medijske pokrivenosti Super Bowla. To se zove uspješan nastup!