Život
StoryEditor

Igor Roth, CEWE: Prijavite svoje fotografije na natječaj te tako osigurajte donaciju SOS Dječjem selu

30. Lipanj 2022.
Igor Roth

Prošla je godina po broju prijava bila rekordna – 600 tisuća fotografija i preko 60 tisuća eura doniranih organizaciji SOS Dječja Sela

Počeo je još jedan međunarodni humanitarni natječaj CEWE Photo Award 2022. koji pod motom 'Naš svijet je lijep' bira najbolju fotografiju na svijetu, ali i za svaku prijavljenu na natječah donira 0,1 euro organizaciji SOS Dječja sela. Prošla je godina po broju prijava bila rekordna – 600 tisuća fotografija i preko 60 tisuća eura doniranih organizaciji SOS Dječja Sela. Također, amaterski ili profesionalni fotografi bore za nagrade ukupnog fonda u iznosu od 250 tisuća eura. Povodom ovogodišnjeg natječaja razgovarali smo s regionalnim direktorom kompanije CEWE, Igor Rothom.

-Otkad CEWE surađuje s SOS Dječjim selima? Jesu li, kad je društveno odgovornom poslovanju riječ, djeca u fokusu kompanije?

- SOS Dječja sela diljem svijeta i CEWE usko su povezani kao partneri od 2013. godine. Od tada je CEWE donirao više od 2 milijuna eura za djecu u potrebi. Osim fiksnih projekata, CEWE podržava tekuće projekte hitne pomoći. To uključuje projekte hitne pomoći u slučaju korona virusa i potpore humanitarnoj pomoći u Ukrajini. Donacija od 100.000 eura trenutno omogućuje, između ostalog, evakuaciju djece i njihove rodbine iz posebno ugroženih područja u Ukrajini te njihov privremeni smještaj. Djeca su ono najbitnije što imamo i s njima život dobiva jednu posebnu dimenziju kao i što čuvanje uspomena dobiva dodatan značaj kada su u njima djeca. U našoj kompaniji i poslovnoj filozofiji obitelj pa onda i djeca imaju vrlo veliki značaj i posebno mjesto.

Budući da na natječaju sudjeluje 170 zemalja, na koji se način dijeli donacija?

- Raspodjela doniranih sredstava je interna odluka organizacije SOS dječje selo i mi nemamo nikakav utjecaj na to te ista nije u nikakvom odnosu s brojem prijavljenih fotografija, no svakako pozivamo sve naše građane bez obzira bili naši korisnici ili ne da prijave maksimalan broj od sto fotografija po korisniku te tako osiguraju donaciju od 10 eura bez obzira u koju zemlju i kojem djetetu će ta donacija djetinjstvo učini ljepšim i boljim.

Tko bira pobjednika foto natječaja te do kad natječaj traje?

- Naš žiri kojeg čine renomirani profesionalci, novinari i fotografi, a kojim predsjeda svjetski poznati francuski fotograf Yann Arthus-Bertrand. Natječaj završava u svibnju 2023. i tijekom lipnja 2023. će biti poznati glavni pobjednici dok mjesečne pobjednike biramo i objavljujemo svaki mjesec za vrijeme trajanja natječaja. Fond nagrada je impresivan te svakako i s tog aspekta vrijedi prijaviti fotografije na ovaj natječaj.

Koliki su prihodi CEWE-a te CEWE Hrvatska? Je li pandemija utjecala na poslovanje?

- Trend izrade fotografija, fotoknjiga i drugih foto proizvoda je u konstantnom porastu pa tako i naše poslovanje već nekoliko godina za redom bilježi porast. Svi smo spoznali mnoge prednosti izrađene fotografije odnosno emotivnu vrijednost koju ona ima u odnosu na digitalnu fotografiju koju gledamo na ekranu. Tijekom pandemije je bilo dosta oscilacija koje su bile uglavnom uzrokovane lockdown-ovima, ali su oni, kao i cjelokupna pandemija, imali pozitivan učinka na naše poslovanje, jer su ljudi bili kod kuće, ispred računala, s dosta slobodnog vremena i puno fotografija na raznim memorijama.

 

Koja ciljna skupina najčešće njeguje kulturu čuvanja fotografija u fizičkom obliku? Kako privući mlađe generacije?

- Zabluda je da mlade generacije nisu zainteresirane za izradu fotografija ili drugih foto proizvoda. Ako bolje pogledate, ispred naših foto kioska za izradu trenutnih fotografija su uglavnom mlade generacije. Za njih je tu i naša mobilna aplikacija koja je nedavno dobila prestižnu nagradu EISA Award za najbolju foto aplikaciju u Europi. Nešto starije generacije i korisnici s obiteljima radije naručuju online putem naše internet stranice ili našeg besplatnog fotoprograma i tu se radi o CEWE fotoknjigama, fotokalendarima i drugim našim proizvodima jer oni ipak iziskuju nešto više vremena za kreiranje, ali imaju i dodatnu emotivnu vrijednost.

25. travanj 2024 03:30