Iako recesija nije službeno proglašena, američki potrošači itekako osjećaju posljedice negativnih ekonomskih kretanja – kompanije (posebno u tehnološkom sektoru) otpustile su na stotine tisuća ljudi štednja se topi, a kamatne stope i cijene nezaustavljivo rastu. Amerikanci, piše Wall Street Journal, ne uspijevaju držati korak s inflacijom te posežu za nekim vrlo kreativnim načinima uštede.
Tako su, primjerice, novinari zabilježili porast potražnje za – svinjama i kokošima. Oni koji za to, dakako, imaju uvjete sve češće se odlučuju na uzgoj vlastitog mesa te u širokom luku zaobilaze mesnice. U južnoj Kaliforniji, farmeri su izvijestili da se povećala potražnja za kokošima na čiju se kupovinu odlučuju i neiskusni uzgajivači u nadi da će tako uspjeti izbjeći kupovinu jaja u trgovinama.
Recesijska brineta
Zabilježen je porast broja biznisa koji iznajmljuju perad na određeni period i to uz, naravno, skromnu naknadu. Istovremeno, kako piše Business Insider, usporava potražnja za tetoviranjem i ‘piercing‘ uslugama, ali i sve više korisnika otkazuje dogovorene tretmane – tetovirat će se, valjda, kad dođu neka bolja ekonomska vremena.
Također, inflacija je utjecala na ženske frizure. Baš kao što je recesija iznjedrila sintagmu ‘efekt crvenog ruža‘ (žene štede na odjeći, ali si ugađaju i dižu moral kupovinom crvenog ruža) tako je i trenutna ekonomska nestabilnost potaknula trend nazvan ‘recesijska brineta‘. Naime, frizerski su saloni zabilježili porast zahtjeva za tamnijim, toplijim nijansama koje su prirodnije, lakše za održavanje i traže manji broj odlazaka frizeru.
Ovo nije prvi put da je recesija potaknula novi trend u svijetu frizura. Takozvani ombre – tamniji korijen i svjetliji vrhovi kose, postao je popularan upravo zahvaljujući recesiji iz 2008. U svakom slučaju, povratak plavuša će, izgleda, biti indikator i boljih ekonomskih prilika.