Iako je star čak 60 godina, Dr. Martens je jedan od rijetkih brendova koji uspijeva zadržati pozornost mlađe generacija. Zadatak da održi taj kultni status, ali i privuče novu publiku, dobio je novi globalni kreativni direktor – Darren McKoy poznatiji kao DMac. Rad na brendu za McKoya nije nikakva novost. On je u kompaniji posljednjih sedam godina vodio dizajnerski i tim proizvoda (product), a iskustvo je stekao radeći za Adidas Originals, Asics Tiget Onitsuka i The North Face. Iako je starosjedilac, njegova nova funkcija najavljuje i prelazak Dr. Martensa u novu eru.
Uvijek u trendu
Kako je objavio u priopćenju, McKoy planira nastaviti s inovacijama i pripovijedanjem priče o brendu kroz način na koji dizajniraju proizvode, procese koje usvajaju i odnos s kupcima. – No, uvijek ćemo nastaviti odavati počast i poštovanje bogatom nasljedstvu i povijesti brenda. Moja je odgovornost, a ona je ogromna, nastaviti s tim mindsetom 'čuvara' brenda koji nas je i doveo tu gdje smo sad. Doista je velika čast biti na ovoj poziciji i biti okružen istomišljenicima koji su osobno povezani s Martensicama – izjavio je McKoy. Inače, Dr. Martensu je u zadnjem kvartalu prošle godine rastao prihod, ali po nešto manjoj stopi. Kako je prenio Reuters, konac godine dočekali su s rastom prihoda od 11 posto na 307 milijuna funti, dok je u prvom dijelu 2021. rast iznosio 16 posto. No, unatoč sporijem rastu, iz kompanije su izjavili da su optimistični u vezi daljnjih kretanja na tržištu, a visoka očekivanja imaju i od novog kreativnog direktora. Martensice su inicijalno zamišljene kao radničke čizme protiv proklizavanja, ali su brzo postale 'statement' obuća pripadnika punk i goth subkulture. Nakon pada prihoda početkom milenija, ponovi su ih prigrlile mlađe generacije, predstavnici generacije Z tako da su Martensice, bez sumnje, jedan od najdugovječnijih modnih brendova koji se mogu pohvaliti da su vječno u trendu.