Posljednjih godina modni svijet osvajaju mikro-trendovi s ishodištem na platformi svih platformi – trendovskom TikToku. Nakon što su korisnice (i korisnici) demonstrirali svoju interpretaciju barbiecorea, balletcorea, cottagecorae, goblincorea i inih coreova, na red je došla ‘soft girl‘ estetika.
Viralni mikro-trend ‘soft girl‘ inspiriran je modom s početka novog milenija te slatkom i dražesnom ‘kawai‘ estetikom, a djevojke i žene koje usvajaju taj trend odijevaju ženstvene kombinacije s daškom odvažnoga.
Portal WWD objašnjava kako sljedbenice ovog trenda preferiraju pastelne tonove i ženstvene uzorke poput ginghama i cvijeća, a svoje kombinacije upotpunjuju s upečatljivim ribarskim (bucket) šeširima i chunky modelima cipela.
U slavu nježnosti
Ljubiteljice estetike vole i krupne, puff rukave, mrežaste detalje te, poput fanova kidcorea, krupne kopče i ukrase za kosu. S obzirom na to da ‘soft girl‘ estetika stječe sve više fanova, a sadržaj s tim hashtagom i pregleda na društvenim platformama, trend su usvojili i modni brendovi poput Sandy Liang, Batsheva, Leslie Amon, pa čak i Chanela.
Kozmetički brendovi pak putem društvenih platformi savjetuju kako elegantno izvući tuš, nanijeti ružičasto rumenilo, sjajilo na usne i highlightere, a nude i privremene tetovaže srca, cvijeća i lažne pjegice.
‘Soft girl‘, bez sumnje, slavi nježnost i ženstvenost te nije rezerviran samo za mlađe generacije već i milenijce koji ovim stilom unose dašak radosti i lakoće u svoje ormare, pa i život.