Nakon punih 25 godina, luksuzni brend Patek Philippe lansira novu kolekciju satova koji će, kako se nadaju, biti jednako popularan kao i njihova dosadašnja kultna izdanja. Na ženevskom sajmu Watches and Wonders, predsjednik švicarske kompanije, Thiery Stern, izjavio je da će linija vjerojatno biti lansirana do konca godina.
- Dizajn je gotovo, prototip je spreman i jako, jako mi se sviđa – kazao je Stern.
To je značajan događaj za ljubitelje Pateka, brenda koji je osnovan daleke 1839. i kojim upravlja obitelj Stern. Posljednji su put novi model, ‘Twenty-4‘ kreirali 1999., a bio je dio kategorije satova za žene. Stern, kako prenosi Bloomberg, nije precizirao radi li se o sportskim modelima poput, primjerice, Nautilusa ili pak finijim satovima kakav je model Ellipse. Ipak, ako je suditi prema potražnji za Patekovim, ali i luksuznim satovima konkurencije, nema straha da novi model neće naći kupce.
Rekordna potražnja
Naime, posljednjih godina Patek bilježi izvrsnu potražnju svojih satova, posebno linije Nautilus, a zabilježen je rekordan rast cijena. Na taj je hype, navodi Bloomberg, kompanija reagirala tako što je ukinula proizvodnju popularnog Nautilus 5711 i predstavila novi i skuplji model 5811. Međutim, Stern je najavio da će umjereno skupi satovi i dalje biti ključan dio njihovog portfelja, jer su većini kupaca satovi velika strast, ali ne mogu potrošiti više od 30 do 40 tisuća dolara – što je i dalje ozbiljan novac. Kao i Rolexu, Audemars Piguetu i Vacheron Constantinu, Patek je izazov namiriti visoku potražnju.
Jednostavno, ne mogu proizvesti toliko satova a da ne kompromitiraju kvalitetu. Umjesto da povećaju proizvodne kapacitete, srezali su distributivni lanac za 30 posto i zadržali se na proizvodnji od 70 tisuća satova godišnje. Također, u medijima se šuškalo da su za kompaniju zainteresirani veliki igrači poput LVMH-a ili Richemonta. Iako Stern smatra da bi za Patek mogao dobiti milijarde, ne kani je prodati, jer je uvjeren da bi takve grupe u pet godina „ubile“ brend i tržištu nudile samo Nautilus.