
Hotel The Isolano koji nosi oznaku Autograph Collection by Marriott na bajkovitom otoku Cresu dovršen je krajem prošle godine, a prije nekoliko tjedana krenuo je s operativnim radom i primanjem prvih gostiju.
Podsjetimo, riječ je o investiciji vrijednoj 17 milijuna eura koja je započeta prije nešto više od dvije godine, a iza koje stoji tvrtka Valdarke uspješnog hotelskog menadžera i rođenog Cresanina Nikole Avrama.
Realizacijom ovog projekta Hrvatska je tako dobila prvi hotel na jednom od otoka iz najprestižnijeg i najvećeg svjetskog hotelskog lanca Marriott Internationala. Autograph Collection pak označava podbrend Marriotta koji je rezerviran za boutique luksuzne hotele kategorizirane s pet zvjezdica, a koji naglašavaju autentičnu lokalnu kulturu i odaju počast arhitektonskom, interijerskom i turističkom artizmu.
Novi resort The Isolano Autograph Collection na Cresu ima 49 prostranih, elegantno uređenih soba u pet kategorija, dva vanjska grijana bazena, beach bar, dvoranu za evente, nekoliko različitih gastro lokacija, kao i moderan wellness i spa centar, a goste će posebno oduševiti lagan pristup plaži, samo nekoliko koraka od soba. Hotel je adult friendly, a što znači da je najmanja dobna granica za boravak u njemu 12 godina.
Povodom otvorenja hotel je pripremio poseban paket za nadolazeće uskrsne blagdane, a koji se odnosi isključivo na turiste iz Hrvatske.
- Pripremili smo paket koji uključuje tri noćenja, od 18. do 21. travnja, a koji se prvenstveno odnosi na parove ili prijatelje koji žele uživati u bijegu od svakodnevice tijekom Uskrsa. Fokus smo stavili na kvalitetnu gastronomsku ponudu našeg chefa Aleksandra Kerekesa prožetu autentičnim delicijama. Tako će gosti na dolasku biti dočekani pićem dobrodošlice i tradicionalnim uskrsnim delicijama, a svaki će dan započeti à la carte doručkom s naglaskom na lokalne specijalitete. Vrhunac vikenda bit će uskrsni gourmet brunch, u kojem će gosti uživati u pažljivo biranim jelima. Također, svim gostima osiguran je neograničen trodnevni pristup wellness, spa te fitness centrima, a mogu uživati u bezgraničnom morskom plavetnilu i šetnjama na plaži ali i cijelom otoku - kazao je generalni menadžer Mario Ivić.
Vlasnik Nikola Avram kaže kako je isključivi razlog ove kampanje hotel ispromovirati među lokalnim stanovništvom.
- Neizmjerno cijenimo hrvatsku obalu, gastronomiju i njezino kulturno nasljeđe. Poklopilo se tako da smo otvorili hotel i da nam uskoro stiže Uskrs. Htjeli smo to predsezonsko razdbolje iskoristiti kako bi se gosti iz svih dijelova Hrvatske upoznali s našim brendom, otokom Cresom za kojeg držim da je neistraženi i nerazvikani biser naše obale - kazao je Avram dodavši kako je prednost Cresa kao destinacije u tome što je fantastično povezan s važnim zračnim lukama i gradovima.
Tajna je u tome što plovidba brodom od Krka do Cresa traje samo dvadesetak minuta, a Krk je mostom povezan s kopnom tako da se, primjerice, iz Zagreba do Cresa stiže za oko dva sata.
Inače, samo podbrend Autograph Collection u svome portfelju broji više od 300 hotela smještenih na najatraktivnijim lokacijama u čak 50 zemalja svijeta. Sada je na tu kartu upisana i Hrvatska, a što se preklapa s nastojanjima privlačenja velikih turističkih investicija i transformacije domaćeg turizma u održivu, strukturiranu i luksuznu industriju.
Iz hotela pak naglašavaju da je objekt i opremljen visoko funkcionalnim rješenjima, pa tako gosti mogu pristupiti svojim sobama pomoću pametnih telefona, bez potrebe za fizičkim ključevima, čime im se pruža dodatna praktičnost i sigurnost. Sobe su opremljene naprednom tehnologijom, uključujući pametne televizore i automatizirane kontrole rasvjete i temperature, omogućujući gostima prilagodbu prostora za maksimalnu udobnost.
Hotel je eksterijerom osmišljen kao spoj modernog i decentnog dizajna dok je interijer inspiriran opuštenim ambijentom starih kamenih sela i šarenih kuća na creskoj rivi koje su kroz stoljeća zadržala utjecaj venecijanske arhitekture. Energetski učinkovit dizajn, značajna upotreba kamena, drva i drugih prirodnih materijala u hotelu će stvoriti prirodan ambijent, umirujuću atmosferu te autentičan štih koji će prenositi lokalnu poruku Cresa.