Pahuljicama u obliku maternice koje mlijeko boje u crveno, brend pokušava destigmatizirati razgovore o menstruaciji
Švedski brend za zdravlje intimnog područja, Intimina došao je do nevjerojatne spoznaje. Prema njihovom istraživanju čak 82 posto ispitanika nema pojma gdje se točno nalazi maternica, a gotovo polovica (48 posto) odbija otvoreno razgovarati o menstruaciji jer im je to neugodno.
Kako bi potaknuli potrošače da se bave tom posve prirodnom pojavom, lansirali su kampanju #PeriodCrunch. No, za razliku od sličnih kampanja koje imaju za cilj destigmatizirati mengu, posebno među članovima obitelji, Intimina je lansirala i specijalno izdanje žitnih pahuljica. Osim što su posebne po obliku – maternice, boje mlijeko u crveno.
Poticaj na razgovor
Iako ideja o konzumaciji žitnih pahuljica u obliku maternice s crvenim mlijekom, mnogima zvuči odbojno, s kampanjom su uspjeli privući pozornost i odaslati važnu poruku: Menstruirati je normalno! Ili, kako su objasnili iz Intimine, menstruacija je normalna i svi razgovori u vezi menstruacije, trebali bi biti prirodni.
No, zbog stigme, ti su razgovori mnogima izrazito nelagodni, izbjegavaju načeti tu temu čak i u krugu obitelji. Upravo zbog toga, mlade djevojke imaju jako malo informacija o svom tijelu, boje se pitati, boje se istražiti i saznati više o vlastitom zdravlju. I zato, ako već niste u prilici kupiti kutiju pahuljica koje su dobar poticaj za početak razgovora, potaknite ga sami, jer – menstruirati je doista posve normalno.