U The MetaMansionu nalazit će se mini-igrice, digitalni kolekcionarski predmeti, ali i održavati eventi
Čuveni globalni brend Playboy koji je tijekom 70 godina poslovanja izgradio status pop-kulturnog fenomena, dobio je svoju meta-inačicu. Osim što se u kompaniji vrijedno radi na Playboyevoj verziji Only Fans stranice (Centerfold), odlučili su digitalizirati još jednu ekstenziju brenda za koju je zaslužan, nitko drugi nego marketinški mag, Hugh Hefner.
Riječ je, dakako, o njegovoj vili - Playboy Mansionu, nadaleko poznatoj kao mjesto razuzdanih tuluma slavnih i zečica, a koja će uskoro dobiti svoju virtualnu verziju na metaverse platformi The Sandbox. U The MetaMansionu nalazit će se mini-igrice, digitalni kolekcionarski predmeti, ali i održavati eventi.
Kako je za AdWeek izjavila šefica brenda u Playboyu, Rachel Webber, svijet Hefnerove vile oduvijek je bio izvor inspiracije, a oni sada imaju priliku udahnuti mu novi, digitalni život te tako omogućiti korisnicima da i sami stupe nogom u Playboy Mansion.
Spasi u digitalizaciji
Webber je potvrdila da je digitalizacija posljednjih godina ključan dio strategije čitavog brenda koji je tijekom desetljeća postojanja bio globalno poznat zbog, dakako, nagih zečica, ali i izvrsnog sadržaja, intervjua s nekim od vodećih imena iz (pop) kulture.
Budući da klasični Playboy u tiskanom izdanju ne postoji od početka 2020., a od smrti Hugh Hefnera, njegova obitelj više nema veze s brendom, tehnologija i produkcija sadržaja su jedina stvar kojoj se stratezi u kompaniji mogu okrenuti ne bi li ovaj globalni fenomen spasili od zaborava. To će pokušati napraviti uz malu pomoć fanova kojima će nuditi iskustvo i dio povijesti (kroz proizvode, fizičke i digitalne) u meta-svemiru.
Njihov prvi izlet u tu novu stvarnost dogodio se prošle godine kada su lansirali prvu NFT kolekciju Liquid Summers koja uključuje umjetničke radove iz arhive kompanije. Nakon toga, rekreirali su poznati logo – zečiće te ih pretvorili u Rabbitarse koji će nuditi korisnicima premium metaverse iskustvo, a potom i organizirali evente u Decentralandu koje su povezali sa svakim novim lansiranjem NFT-ijeva.
Playboy, kako piše AdWeek, nije jedina medijska kompanija koja nastoji monetizirati svoju bogatu ostavštinu u meta-svemiru, odnosno putem NFT-ija. CNN je, primjerice, lansirao projekt Vault te povijesne trenutke izvještavanja pretvorio u NFT-ijeve, Associated Press sličnu stvar radi s fotografijom, a magazin Time sa svojim NFT projektom TimePieces.