Nakon ozloglašene kampanje zbog koje je postao jedan od najomraženijih na svijetu, modni brend Balenciaga odlučio se vratiti u igru. Kreativni direktor i čovjek koji je zaslužan za činjenicu da je godinama proglašavan „najvrućim“ igračem u industriji, Demna Gvasalia kani vratiti stari sjaj oštećenom brendu, ispisati novu budućnost okrećući se prema prošlosti. I dok je donedavno igrao na kartu viralnosti i šoka, u novoj se kolekciji okrenuo svojim počecima, odlučio podsjetiti publiku da ga u zvijezde nije vinuo (samo) talent za marketing već vještina, besprijekoran dizajn. Osim što su lansirali novu modnu kolekciju, vratili pohranjeni sadržaj na društvene platforme i prisjetili se postignuća osnivača Cristobala, pojačali su svoje humanitarne aktivnosti.
Partnerstvo nije slučajno
U znak kajanja zbog propusta s kampanjom, sklopili su partnerstva s organizacijama koje se bave zaštitom djece, ali i debitirali na nogometnom terenu. Balenciaga je, naime, po prvi put sklopio partnerstvo s nogometnim klubom, francuskim Stade Rennaisom te za njih dizajnirao dres. I taj je potez, tvrde, potaknut aktivističkim motivima, jer tim dresom klub (i brend) žele povećati svijest publike o homofobiji. Tijekom utakmice s Troyesom, igrači su tako pokazali svoju novu uniformu na kojoj su brojevi u duginim bojama u znak potpore i solidarnosti prema LGBTQ+ zajednici. Osim što stoje iza dresa, Balenciaga je postala i novi, službeni sponzor momčadi pridruživši se tako brendovima poput Sasmica, Del Artea i Launeya. Nogometni debi lansiran je uoči međunarodnog dana borbe protiv homofobije, a iako modna kuća, posebno posljednjih mjeseci, želi publici pokazati da je mnogo više od luksuznog brenda, suradnja s Stade Rennaisom nije slučajna. Naime, vlasnik kluba, Francois-Henri Pinault, je manjinski dioničar u Pumi i Keringu, modnoj kući u čijem je vlasništvu i Balenciaga.