Život
StoryEditor

S novom šeficom, Leenom Nair, Chanel ostvario najbolje poslovne rezultate od 2018.

30. Svibanj 2023.
Modna kuća Chanel je s novom globalnom izvršnom direktoricom, Leenom Nair, uspjela ostvariti najbolje rezultate poslovne rezultate otkad su 2018. počeli s izvještavanjem. Kako se Nair pohvalila Vogueu, dobri rezultati svjedoče o snazi brenda i poželjnosti njihovih kreacija, a cilj im da stogodišnji Chanel bude svjetionik inspiracije još barem stotinu godina. Prošle su godine tako uspjeli povećati prihode za 17 posto na 17,2 milijarde dolara, dok je operativni profit narastao za 5,8 posto na 5,8 milijardi dolara. Najviši je rast ostvaren u Europi (29,6 posto), a potom u regiji Azija Pacifik (14,3 posto) te Sjevernoj i Južnoj Americi (9,5 posto). Usporedbe radi, Chanelova je konkurencija također ostvarila rast u 2022.: LVMH-u je prodaja rasla također 17 posto, grupi Kering devet posto, Hermesu čak 23,4 posto, a Richemontu 14 posto. 

Mn: Fokus na nasljeđe

Kako nastavlja Vogue, dvoznamenkasti rast Chanel je ostvario u svim kategorijama prodaje, a najviši je ostvaren u kategoriji putovanja što je i razumljivo s obzirom na ograničenja tijekom 2021., ali i nakita gdje kolekcija Coco Crush ostvaruje fantastične rezultate. Valja spomenuti da je na ukupan rast vrijednosti prodaje utjecala i činjenica da je Chanel, baš poput konkurenata, povisio cijene svojih proizvoda, posebno torbi. Nair koja je u kompaniju došla iz Unilevera, navela je da će se Chanel i dalje suzdržavati od prodaje modnih kolekcija online, jer smatraju da je fizičko iskustvo kupovine od presudne važnosti luksuznim brendovima. Njihovi klijenti na prodajnim mjestima uranjaju u iskustvo – prodajni savjetnici mogu ispričati priču o kolekciji, priču o modnoj kući i izgraditi odnos s kupcima. Chanel je drugi najveći globalni brend, odmah iz Louis Vuittona čiji su prihodi 2022. premašili 20 milijardi dolara. Louis Vuitton se pak širi u hospitality biznisu, dok Chanel, tvrdi Nair, nema takve ambicije već će nastaviti držati fokus na temeljima, bogatom nasljeđu brenda koji će nastaviti reinterpretirati prema ukusima modernih potrošača.     
25. veljača 2024 19:28