U suradnji s danskim Bang&Olufsenom, kreativni mag Demna Gvasaglia u prodaju je pustio 20 torbica koje uz pomoć Bluetooth tehnologije puštaju glazbu
Marketinški čarobnjak, jedan od najboljih modnih dizajnera današnjice te kreativni direktor koji je Balenciagu izdigao iz pepela - Demna Gvasaglia, svijet je odlučio iznenaditi još jednom neobičnom kreacijom – luksuznom torbicom koja je ujedno i zvučnik.
U suradnji s Bang&Olufsenom, Balenciaga je u prodaju pustila 20 torbica ili takozvanih Speaker Bags (ili torba zvučnik) koje dolaze u dvije boje, crnoj i srebrnoj, a osim što vlasniku omogućavaju da u pokretu sluša omiljene glazbene numere, funkcionalne su i kad je u pitanju pohrana. Naime, zvučnik s ručkom, elegantnog i minimalističkog dizajna skriva unutarnji pretinac izrađen od fine, talijanske janjeće kože.
Spajanje svjetova
Kako su poručili iz Bang&Olufsena, iako je riječ o jedinstvenoj kreaciji avangardnog dizajna koji pomiče granice, u svakom se trenutku mislilo na potrošačko iskustvo i kvalitetu zvuka.
– Ovo je istinski hibrid koji pomiče percipirane granice dizajna te kombinira svjetove mode i tehnologije na dosad neviđen način – kazali su iz danske kompanije koja je globalno prepoznata kao jedan od najjačih igrača u svijetu high-end audio-tehnike.
Osim što je tijekom predstavljanja posljednje couture kolekcije, Gvasaglia predstavio taj inovativni spoj mode i tehnologije, publiku je oduševio još jednim modnim dodatkom – štitom za lice (Face Shield) kojeg je modni brend razvio u suradnji s Mercedesom, odnosno njihovim odjelom za primijenjenu znanost u okviru F1 tima.