Otkad ga je pridružio svojoj kompaniji LVMH, Bernard Arnault za Tiffany&Co ima velike planove. Osim što je zadužio svog sina, Alexandrea, izvršnog predsjednika proizvoda i komunikacija i Anthonyija Ledrua, izvršnog direktora, da jačaju poziciju brenda na globalnom tržištu nakita i osvoje mlađu skupinu potrošača, planira postati i ozbiljan igrač u kategoriji Haute Joaillerie, odnosno tržištu “visokog” nakita čiji su primjerci jedinstveni po dizajnu, kvaliteti izrade, ali i astronomskoj cijeni. Kako je Ledru podijelio s novinarima WWD-a, u kompaniji planiraju lansirati seriju iskustvenih prodajnih evenata na kojima će naglasak biti stavljen na jedinstven dizajn Tiffany&Coa i približiti brend kupcima željnim iznimnog luksuza. Početkom godine, iz kompanije su izvijestili da su udvostručili prihode upravo u toj kategoriji i to zahvaljujući kolekciji „visokog“ nakita koja je osvojila kupce.
Dvije grupe kupaca
Kako je izjavio Ledru, tih je kupaca sve više i ne nalaze se samo u Americi, Singapuru ili Bliskom istoku već i u Parizu, Londonu… - Posvuda su i više ih je nego ikad prije. Vjerujem da se posljednjih deset godina stvorilo nevjerojatno bogatstvo. Zbog toga je porastao apetit za high nakitom Tiffany&Co-a – poručio je Ledru te dodao da je i dalje najpopularniji primjerici iz kolekcija Schlumberger. Kompanija cilja na dvije vrste kupaca. Prve zovu ‘puristima‘ zainteresiranim za povijest i nasljeđe. Oni žele biti dio kluba brendova koji imaju vlastitu tradiciju i prepoznatljiv stil, a takvi je četiri ili pet na svijetu. U drugu grupu pak ulaze mlađi kupci kojima je nakit ‘Cool‘. Takvih je najviše u Kini i Jugoistočnoj Aziji, ali i u drugim dijelovima svijeta te vole kupovati nakit i od luksuznih modnih kompanija. Kako bi mogli nastaviti sa svojim poslovnim planom, a Tiffany (p)ostati poseban brend među kupcima, Ledru smatra da je ključno razumjeti obje ciljne skupine. Ako je suditi prema poslovnim rezultatima, to im i jako dobre ide.